زنجان - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی هندسه و مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داد و گفتمان جذاب و جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است، افزود: انقلاب اسلامی سرآغازی در تاریخ بشریت است، از این رو نظام سلطه تلاش می کند این حرکت امید بخش برای بشریت را متوقف کند و فتنه اخیر هم در راستای همین هدف بود.
وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نظریه جذابی در غرب وجود ندارد و متفکران غربی نیز پایان لیبرال دموکراسی را اعلام کرده اند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دهه فجر دهه شعف برانگیز و شادی آور برای همه مسلمانان و دلسوختگان جهان است، اظهار کرد: هم اکنون شرایط ملت ایران قابل مقایسه با دوران رژیم پهلوی نیست، امروز ایران را باید با کشورهای پیشرفته اروپایی مقایسه کرد و آمارهایی که از سوی مراجع بین المللی هم منعکس شده در این زمینه در دسترس همه است.
سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز ما تصاویر ماهواره ای بومی در اختیار داریم، گفت: ایران اسلامی اکنون به فناوری پرتاب ماهواره مجهز شده است، یک روزی انگلیس و آمریکا تعیین می کردند که ما باید در قبال انتظارات آنان چه نقشی را ایفا کنیم ولی امروز قدرت دفاعی و نظامی کشور با آن دوران قابل مقایسه نیست.
وی با بیان اینکه امروز ایران دومین قدرت سد سازی دنیا و سومین رتبه تربیت مهندس را دارد، گفت: در ریشه کنی بی‌سوادی نیز از میزان ۳۸ درصد جمعیت باسواد به بیش از ۹۵ درصد رسیده ایم.
سردار سلیمانی افزود: در زمینه بهداست و درمان، انژری، فناوری های مخابراتی و راه های ارتباطی نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.
وی ادامه داد: این پیشرفت ها با وجود همه فتنه افروزی ها و تحریم ها محقق شده و دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی هم از روی این است که انقلاب کارهای بزرگی انجام داد که مهمترین آن خارج کردن ایران از سلطه بود.
سردار سلیمانی بابیان اینکه باید نرم افزارهای لازم را برای حل مشکلات تدارک ببینیم، تصریح کرد: ظرفیت ملت ایران بسیار زیاد است و لازم است با هوشمندی و اقدمات انقلابی و بسیج ظرفیت ها تلاش مضاعفی را برای حرکت رو جلو داشته داشتیم.