گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دارد، گفت: مطابق این رویکرد ۹۶ درصد پروژه‌های گلستان در دهه فجر امسال افتتاحی و تنها چهار درصد آغاز عملیات اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای دهستان "آق آباد" از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس گفت: در دهه فجر امسال از مجموع ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی گلستان به‌جز ۲۴۷ پروژه، بقیه افتتاح می‌شود.

وی افزود: دولت سیزدهم همچنین به تکمیل طرح‌های بزرگ از جمله احیای خلیج گرگان که انتفاع آن به مردم کل گلستان می‌رسد، توجه ویژه دارد و با تخصیص اعتبارات لازم هم اکنون ۵۵ درصد این خلیج لایروبی شده است.

مهاجر با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی خدمات زیرساختی بسیار خوبی در بخش‌های مختلف از جمله "برق، گاز، راه، آب آشامیدنی و بهداشت و درمان" برای مردم انجام شده که باید این اقدامات در قالب جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، توسط بزرگترها، ریش سفیدان، علما و مدیران برای نسل جوان تبیین شود.

یادواره شهدای دهستان آق آباد گنبدکاووس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: با همه این موفقیت‌ها و خدمات انجام شده همچنان برخی کمبودها و مشکلات در کشور و استان گلستان وجود دارد که باید با کار و تلاش شبانه‌روزی و وحدت و همبستگی بین مدیران و مردم و به‌دور از فضاهای ملتهب سیاسی آنها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی تلاش دارند مردم و جوانان را نسبت به انقلاب و حاکمیت و نیز دستاوردهای آن طی ۴۴ سال گذشته ناامید کنند، گفت: باید با بهره‌گیری از ویژگی‌های شاخص شهیدان، مسیر عزت‌مندانه آنها را ادامه دهیم.

وی بابیان اینکه مجلس شهدا، مجلس تجدید میثاق و پیمان است، اضافه کرد: دشمنان نمی‌خواهند ملت ایران روی پای خود بایستد به همین علت در ۴۴ سال گذشته همواره علیه انقلاب اسلامی و مردم آن توطئه کرده و می‌کند.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس از زمان پیروزی انقلاب تا الان حدود ۵۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مسوولان در دهه فجر دستاوردهای انقلاب را برای مردم و جوانان تبیین کنند

جبران عقب‌ماندگی‌ زیرساختی گلستان با کار و تلاش شبانه‌روزی امکان‌پذیر است

سهم هر گلستانی از پروژه‌های دهه فجر ۳۸ میلیون ریال است