همدان-ایرنا- رییس شواری هماهنگی تبلیغات استان همدان  از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در بیش از ۷۷ شهر، بخش، دهستان و روستای این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان ساعت ۹.۳۰ با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز می شود و در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد.

وی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

رییس شواری هماهنگی تبلیغات استان همدان راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهمترین صحنه برای نشان دادن مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود بر این مشروعیت انقلاب صحه گذاشتند.

حجت الاسلام فاضلیان از تدارک ۲۵ ایستگاه فرهنگی هنری ویژه کودک و نوجوان خبر داد و اظهار داشت: اجرای سرودهای انقلابی، مسابقات نقاشی و سرگرمی، حرکات نمایشی و ورزشی، توزیع اقلام فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در این ایستگاه ها است.

وی از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولای و انقلابی همدان دعوت کرد تا بار دیگر با شرکت گسترده در این راهپیمایی مهم، ارادت و علاقه خود را به نظام اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی و نیز تجدید بیعت با رهبری ابراز کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب از مدت ها پیش برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه ریزی کرده اند، گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر اهمیت برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال فراتر، مهم تر و متفاوت تر از سال های قبل است.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: دشمنان اسلام و انقلاب کمرنگ کردن آیین های جشن دهه فجر و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را برنامه ریزی کردند که مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

وی یکی از برنامه های مصوب ستاد بزرگداشت دهه فجر همدان را برگزاری راهپیمایی به صورت خانوادگی برخلاف سال های قبل دانست و ادامه داد: بر همین اساس انتظار می رود مردم مومن، متعهد و انقلابی همدان همراه با اعضای خانواده خود در این جشن بزرگ ملی و میهنی حضور داشته باشند