۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85026550
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز حماسه حضور الوندنشینان در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم

همدان- ایرنا- مردم انقلابی و شهید پرور همدان در سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حماسی و پرشور به خیابان ها آمدند تا با دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، الوندنشینان همزمان با سراسر کشور از اولین دقایق صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این روز بزرگ را گرامی داشتند.

پخش سرودهای انقلابی، نصب پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی، دست نوشته‌های از شعارهای دوران انقلاب و فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب همه مسیر و خیابان های موردنظر در راهپیمایی شهر همدان را در برگرفته و نمایی زیبایی به شهر بخشیده است.

مردم ولایتمدار همدان که همیشه برای حفظ این انقلاب در صحنه های مختلف حضور پررنگ داشته اند امروز نیز همانند سالهای گذشته با حضور گسترده خود در این روز باشکوه ثابت کرده اند که همچنان پای ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

حضور جوانان، کودکان، زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار مختلف در بهار انقلاب جلوه ای خاص به این راهپیمایی بخشیده است.

شرکت خانوادگی مردم همدان و حضور پر از شادی و نشاط دهه هشتادی و نودی ها در این مراسم ملی و میهنی بیانگر تعهد، انسجام، همبستگی و اتحاد آنها در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی است.

هر لحظه و ساعت به تعداد شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان اضافه می شود و مردم گروه گروه فارغ از هر نگاه و گرایشی خود را به مسیرهای این راهپیمایی می رسانند تا برگ زرین دیگری به صفحات انقلاب اسلامی بیافزایند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان در بیش از ۷۷ شهر، بخش، دهستان و روستای این استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان ساعت ۹.۳۰ با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز شده و در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد.

وی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهمترین صحنه برای نشان دادن مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود بر این مشروعیت انقلاب صحه گذاشتند.

۲۵ ایستگاه فرهنگی و هنری ویژه کودک و نوجوان

حجت الاسلام فاضلیان از تدارک ۲۵ ایستگاه فرهنگی هنری ویژه کودک و نوجوان خبر داد و اظهار داشت: اجرای سرودهای انقلابی، مسابقات نقاشی و سرگرمی، حرکات نمایشی و ورزشی، توزیع اقلام فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در این ایستگاه ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب از مدت ها پیش برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه ریزی کرده اند، گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر اهمیت برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال فراتر، مهم تر و متفاوت تر از سال های قبل است.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: دشمنان اسلام و انقلاب کمرنگ کردن آیین های جشن دهه فجر و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را برنامه ریزی کردند که مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

وی یکی از برنامه های مصوب ستاد بزرگداشت دهه فجر همدان را برگزاری راهپیمایی به صورت خانوادگی برخلاف سال های قبل دانست و ادامه داد: بر همین اساس انتظار می رود مردم مومن، متعهد و انقلابی همدان همراه با اعضای خانواده خود در این جشن بزرگ ملی و میهنی حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان نیز در پیامی مشترک راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن را مظهر پیوند ناگسستنی مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کردند و از قشرهای مختلف مردم ولایتمدار استان برای شرکت و حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

۲۲ بهمن امسال را به وحدت ملی تبدیل کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و این روز را به وحدت ملی تبدیل کنیم، گفت: همه مردم با وجود اختلاف سلیقه حضوری با شکوه در روز پیروزی شکوهمندانه انقلاب خواهند داشت.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی افزود: تقوای سیاسی امروز، محافظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌هایی است که هزاران نفر به خاطر آن به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در همه شهرستان های استان، بهار، کبودرآهنگ، رزن، تویسرکان، اسدآباد، ملایر، نهاوند، درگزین، فامنین نظیر چنین مراسمی در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha