ساری- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف عفو گسترده متهمان آشوبهای اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عفو سراسری متهمان در کشور جلوه دیگری از حکمت و تدابیر راهگشای ولایت فقیه در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب اسلامی را نمایان کرد.

به گزارش ایرنا از دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران روح الله سلگی روز پنجشنبه در جمع فعالان فرهنگی مازندران بمناسبت دهه فجر آزادی افزود: اقدام اساسی رهبر فرزانه انقلاب در عفو و بخشودگی زندانیان کشور موجب شگفتی و حیرت جهانیان شد.

وی با تاکید بر تداوم کینه توزی استکبار علیه انقلاب ،اظهار کرد: رهبر انقلاب با درایت مثال زدنی برگرفته از حکمت ذاتی ولایت امر مسلمین، راه معاندان و فتنه انگیزان بیرونی و منتقدان بی انصاف داخلی را برای تداوم بهانه جویی و حملات رسانه ای علیه کشور بست.

معاون استاندار مازندران در تشریح تاثیر عمیق این اقدام ماندگار افزود: این اقدام موجب تقویت امید و همبستگی ملی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور شده است.

سلگی، تعمیق پیوند بین توده های مردم با نظام اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد وافزود: اعطای عفو به تمامی متهمان بدون توجه به گستردگی حجم اقدامات آنها نشانه اقتدار نظام و بصیرت ستودنی رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به فتنه اخیر گفت: دشمنان با سوءاستفاده از شرایط فتنه در صدد موج سواری و تبلیغات هدفمند علیه انقلاب اسلامی بودند.

این مسوول خاطر نشان کرد: استقبال گسترده طیف های سیاسی و تحلیل گران از اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بیانگر تاثیر مثبت آن بر فضای سیاسی کشور است. معاون استاندار مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی و فتح قله های اقتدار به مدد رهبری هوشیار بن بستی ندارد. وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ظهور و تبلور اراده های معنوی و عزم قاطع و انقلابی مسوولان در راه بالندگی و اقتدار است.