ورامین- ایرنا- امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن از اهم واجبات است و از این رو هرگونه اقدام در راستای حفاظت از نظام اسلامی از نظر شرعی تکلیف واجب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین اظهار داشت: یکی از مهمترین درس‌های امام راحل به مردم، ایستادگی و مقاومت است، ایستادگی امام درس بزرگی برای همه انقلابیون و پیروان راه امام است ولی متأسفانه برخی از افراد به خاطر جوسازی‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی از ارزش‌ها عقب نشینی می‌کنند و این کوتاه آمدن در برابر دشمن از مبانی اسلام و انقلاب به دور است.

وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن به تعبیر امام راحل از اعیاد حقیقی ملت ایران است و در این روز بت‌های زمان شکسته شد و بانگ تکبیر به گوش جهانیان رسید.

امام جمعه موقت ورامین افزود: ۴۳ سال است که منافقین، ضد انقلاب، سلطنت طلب‌ها، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، دولت‌های دست نشانده منطقه و مجامع ضدبشری بین المللی دست به دست هم داده‌اند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند ولی با وجود تمامی دشمنی‌ها قطار انقلاب روز به روز فراگیرتر و قوی‌تر رو به جلو در حال حرکت است.

محمودی افزود: البته در طول این ۴۳ سال دولت‌ها، احزاب و گروه‌های گوناگونی بر سر کار آمدند و گاه افرادی فاسد، منحرف، مزدور و یا نفوذی نیز در بدنه دولت‌ها حضور داشتند که تا کنون به لطف خداوند متعال منحرف شده‌اند و اگر امروز نیز چنین افرادی در رأس امور باشند یقیناً رسوا خواهند شد ولی مهم این است که عملکرد این افراد را نباید به پای انقلاب گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: مردم ایران اسلامی ۲۲ بهمن به میدان می آیند تا اعلام کنند تا پای جان کنار انقلاب ایستاده و هرگز از آن جدا نمی‌شوند، قطعا خیابان‌های دیار شهیدان قیام خونین ۱۵ خرداد نیز مملو از جمعیت وارثان این قیام می‌شوند تا اجازه ندهند در میان مشکلات و ضعف‌ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی فراموش شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خوی گفت: این زلزله در هوای سرد همه را آزرده خاطر کرد و تقاضا داریم تا نهادهای مرتبط و مردم به کمک این عزیزیان بشتابند.

وی به ۲۵ بهمن، سالگرد صدور حکم تاریخی امام در خصوص سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی نیز اشاره کرد و افزود: این حکم از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.