شهرکرد-ایرنا-سرپرست هیات ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: مائده هیبتیان بانوی ووشوکار اُستان با کسب مدال برنز رشته ساندا مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی جواز حضور در تیم ملی را کسب کرد.

فرشته بنی‌طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا شهرکرد افزود:مائده هیبتیان ووشووکار چهارمحال و بختیاری مدال برنز رشته ساندا مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی را از آن خود کرد و با این مدال جواز حضور در تیم ملی را کسب نمود.

وی ادامه داد:این بانوی ووشوکار چهارمحال و بختیاری با کسب سکو در مسابقات کشوری در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ٢٠٢٣ هانگژو چین دعوت شد.

وی تاکید کرد: ووشو در ورزش چهارمحال و بختیاری جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون افتخارات زیادی برای اُستان کسب کرده است و سرمایه‌گذاری بیشتر در این رشته مدال‌آور می‌تواند منجر به ارتقای جایگاه ورزش اُستان و کسب مدال‌های بیشتر در مسابقات و رویدادها کشوری و بین المللی شود.

سرپرست هیات ووشو چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امسال در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی ووشو فرشته بنی‌طالبی با عنوان عضو هیات ژوری و زیبا بنی‌طالبی به‌عنوان داور تالو در مسابقات به نظارت و قضاوت و پرداختند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی ووشو اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰۰ هیئت ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای اُستان فعال هستند و هیات ووشو استان با داشتن هزار ورزشکار و ۳۰ مربی فعال از بزرگترین هیات های ورزشی استان است