مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85090875
مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- برگزاری مسابقات ووشو در بخش ساندا و برگزاری مسابقات دوومیدانی از مهمترین اخبار ورزشی چهارمحال و بختیاری در چهارمین روز از اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۲ است.

پس از برگزاری مسابقات انتخابی ووشو و دومیدانی استان در شهرهای شهرکرد و هفشجان، اعضای تیم‌های ساندای مردان و دوومیدانی آقایان و خانم‌های چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

سانداکاران برتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

سرپرست هیات ووشو چهارمحال و بختیاری گفت:نفرات برتر مسابقات قهرمانی و انتخابی ووشو استان در بخش ساندا آقایان، به اردوی آماده‌سازی تیم اُستان برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

فرشته بنی‌طالبی دهکردی افزود:اعضای تیم ساندای استان برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی مشخص شدند و اولین تمرینات آمادگی دعوت شدگان در هفته جاری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد:اعضای دعوت شده، نفرات برتر،برگزیدگان و مدال‌آوران مسابقات قهرمانی و انتخابی ووشو چهارمحال و بختیاری در بخش مبارزه آقایان هستند که با هدف گرامیداشت عید سعید فطر برگزار شد.

سرپرست هیات ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات قهرمانی و انتخابی ووشو استان با حضور ۵۰ نفر از آقایان ووشوکار حرفه‌ای استان در خانه ووشو شهرکرد برگزار شد و تمامی نفرات برتر این این رقابت‌ها در اردوهای تیم استان تمرینات خود را تکمیل کرده و به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

بنی‌طالبی افزود: در بخش جوانان در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم پویا جهانبازفرد، علیرضا شیروانی و فؤاد اسماعیلی، در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم علی علی‌بابایی و حسین کریمی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم غلامرضا نادری، رضا جمالی، امیرمحمد محمودی و طاها مولوی، در ۵۶ کیلوگرم ابوالفضل قنبری، امیر حسین مطلبی، محمدمهدی امیرخانی و محمدرضا عربی، در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم ابوالفضل کریمی، رضا فتاحی، امیر محمد شریفی و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم علیرضا امیرخانی، ابوالفضل حسین‌پور و محمد محبی به تیم ساندای استان راه یافتند.

سرپرست هیات ووشو استان اظهار داشت:در بخش نوجوانان نیز در وزن منفی۴۲ کیلوگرم مجتبی دیدار، امیرحسین خلیل طهماسبی، علی محمدی و محمدطاها رسولی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم جواد کبیری و ایلیا کبیری در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم احمد رییسی‌نژاد، ابوالفضل احمدی و امیرمحمد شریف پیرال، در وزن منفی ۵۶ کیلو نیز رضا رشیدی، علی رحمتی، امیرعلی شهبازی و امیرمحمد رسولی به تیم ساندای استان دعوت شدند.

بنی‌طالبی اظهار داشت: نفرات برتر تیم ساندای استان که در اردوهای تیم استان تمرینات خود را تکمیل کنند در اردیبهشت ماه به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای اُستان فعال هستند و هیات ووشو استان با داشتن هزار ورزشکار و ۳۰ مربی فعال از بزرگترین هیات های ورزشی استان است.

مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

اعضای تیم دوومیدانی جوانان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات دوومیدانی انتخابی جوانان استان به میزبانی هفشجان خبر داد و گفت:نفرات برتر این رقابت‌ها به عنوان اعضای تیم دوومیدانی جوانان استان جهت حضور درمسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

داریوش صمیمی اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی انتخابی جوانان استان به میزبانی هفشجان با حضور بیش از ۴۰ ورزشکار آقا و ۳۰ ورزشکار خانم در رشته‌های دوی ۱۰۰ ،۴۰۰ و سه هزار متر، پرش طول، پرتاب دیسک و وزنه برگزار شد و هدف از برگزاری این مسابقات، انتخاب تیم دوومیدانی جوانان استان جهت حضور درمسابقات کشوری بود.

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقات انتخابی تیم دوومیدانی استان در رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان اواخر اردی‌بهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دوومیدانی از رشته‌های ورزشی مدال‌آور در چهارمحال و بختیاری است و علاوه بر برادران صمیمی، روح‌الله عسگری، سجاد مرادی، امیر مرادی، محمد ارزنده و روح‌الله امانی از جمله پرافتخارترین دوومیدانی کاران استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به شمار می‌روند.

مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha