سمنان- ایرنا- جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت:  برخورد مقتدرانه با هنجارشکنان و تامین امنیت و تقویت شادی و نشاط و رعایت حقوق شهروندی اولویت کاری فراجا است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ قاسم رضایی عصر یکشنبه در حاشیه آیین تکریم و معرفی فرمانده انتظامی استان سمنان در حسینیه ستاد فرماندهی سمنان با اشاره به در پیش‌بودن ماه مبارک شعبان و عید نوروز، اظهار کرد: پیام پلیس برای مردم ایجاد و حفظ شادی و در کنار آن اقدام مقتدرانه برای برخورد با هنجارشکنان است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نهاد مردمی و شعار آن مهربانی با مردم و مقابله با هنجارشکنی است، گفت: سمنان جزو استان‌های امن کشور است که کمترین جرائم دارد.

وی یادآور شد: راهپیمایی پرشور ملت ایران در ۲۲ بهمن ‌نقشه‌های شوم استکبار و معاندان را خنثی کرد و نشان داد ملت ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است.

سردار رضایی تصریح کرد: در زمینه کشف پرونده‌های سرقت و ناهنجاری‌های دیگر خبر خوش برای استقبال از نوروز به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود در برنامه ۱۴۰۲ مسوولان قوا، برنامه حمایتی و پشتیبانی از فرماندهی انتظامی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی تکریم و سرهنگ جلیل موقوفه‌ای به عنوان فرمانده کل انتظامی استان سمنان معرفی شد.