زنجان- ایرنا - استاندار زنجان گفت: اقدامات جهادگران در عرصه‌های محرومیت زدایی ارزشمند است و دولت همراهی لازم را با آنها در این زمینه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در نشست تخصصی مجمع جهادگران استان با بیان اینکه گروه‌های جهادی حلقه‌های میانی رابط بین حاکمیت و مردم هستند که باور کاملی به حاکمیت و حرکت انقلابی دارند، اظهار کرد: شاخصه مهم گروه های جهادی این است که با کمترین امکانات بهترین عملکرد را دارند.

وی با بیان اینکه باید حداکثر انرژی را در زدودن چهره محرومیت از مناطق مختلف استان صرف کنیم، افزود: دولت خود را در کنار جهادگران می بیند و پای به پای آنها در محرومیت زدایی حرکت می کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مسیر حرکت انقلاب داشتن صبر و باور به آرمان ها بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: نظام سلطه به شیوه های مختلف، نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار گذاشته است به طوری که در زمان جنگ تحمیلی چنین فشارهایی را نداشتیم.

افشارچی خاطرنشان کرد: در مقابل این همه حجم از فشارها باید صبر داشته باشیم و در مسیر تحقق آرمان ها از پای نایستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این نشست از برگزاری اردوهای جهادی ویژه عید نوروز از اول اسفندماه سال ١۴٠١ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح از سال ۱۳۹۰ در کشور آغاز شده است و همه ساله با استقبال زیادی از سوی گروه های جهادی مواجه می شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی افزود: ۲۰۲ گروه‌ جهادی در سطح استان در سال جاری با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ جهادگر در مناطق محروم استان در حوزه‌های مختلف به ارایه خدمات پرداختند.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی سه در استان زنجان خبر داد و گفت: ۲۲ اسفندماه همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران شاخص در استان برگزار خواهد شد.