اردبیل - ایرنا - مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: سه اثر از این حوزه و یک اثر از انجمن سینمای جوان استان به مرحله پایانی جشنواره سراسری فیلم صد ثانیه، راه یافت.

سید حامد اسحاقی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹ فیلم کوتاه و انیمیشن در استان اردبیل جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ صد ثانیه تولید شده بود که چهار مورد از آنها مجوز اکران و حضور در بخش رقابتی و غیر رقابتی این رویداد را کسب کرده است.

وی، این آثار را انیمیشن عقاب ساخته‌ مهدی خروشی، فیلم بسامد ساخته‌ بهنام اسدالهی، فیلم مستانه ساخته‌ حمید عزیزی از حوزه هنری استان اردبیل در بخش رقابتی و انیمیشن چرخ زندگی ساخته‌ حسین حبیبی اصل از انجمن سینمای جوان استان اردبیل در بخش غیر رقابتی اعلام کرد.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل افزود: سیزدهمین جشنواره فیلم صد ثانیه در سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان به همت سازمان سینمایی سوره، از نهم تا دوازدهم اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

حوزه هنری استان اردبیل با زیرمجموعه‌ها و انجمن‌ها و گروه‌های هنری، ادبی و فرهنگی در جشنواره‌ها و کنگره‌های ملی و استانی حضور پررنگ دارد.