۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85042070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه فیلم از زنجان به بخش رقابتی جشنواره فیلم ۱۰۰ راه یافت

زنجان – ایرنا - رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سه اثر از فیلمسازان استان به بخش‌های رقابتی و کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰‌ ثانیه‌ای راه یافت.

امیر نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اثر پویانمایی «در آغوش مادر» به کارگردانی میثم سیفی در بخش‌ های رقابتی و کودک و نوجوان، فیلم «کیک تولد» به کارگردانی وحید انصاری در بخش کودک و نوجوان و همچنین فیلم «مساعده» به کارگردانی شبنم طارمی در بخش غیررقابتی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ۱۰۰‌ ثانیه‌ای حضور می یابد.

وی اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان با ۹ فیلم کوتاه و انیمیشن در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ ۱۰۰ شرکت کرده بود که از این تعداد سه فیلم به مرحله بالاتر راه یافت.

این مسوول گفت: در مجموع چهار هزار و ۶۲۲ اثر در سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان در دبیرخانه جشنواره ثبت شده است.

نعمتی افزود: در بخش ملی این جشنواره از میان ۲ هزار و ۱۹۵ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۱۷۳ اثر در بخش ملی و در سه قالب داستانی، مستند و پویانمایی به جشنواره راه یافته است که از این میان ۹۷ اثر در بخش مسابقه و ۷۶ اثر در بخش غیر رقابتی به نمایش درمی‌آید و اثر پویانمایی «در آغوش مادر» با تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان زنجان در این بخش با دیگر آثار راه یافته به جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

وی گفت: همچنین ۶۹ اثر در بخش مخاطب کودک توسط هیات انتخاب به جشنواره فیلم ۱۰۰ راه یافت که از این میان ۲۵ اثر مجوز ورود به بخش مسابقه و ۴۴ اثر به بخش غیررقابتی مخاطب کودک و نوجوان را کسب کرد.

سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره در روزهای دهم تا دوازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha