یزد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از آغاز گشت‌های مشترک نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: حمایت از مردم در مقابله با گرانفروشی و احتکار ضروری است و این موضوع در ایام عید نوروز ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش دوشنبه این اداره کل، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم، افزود: طرح نوروزی گشت‌های تعزیرات حکومتی از دوشنبه ۸ اسفندماه آغاز و تا ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در دو شیفت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: این گشت با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برنامه ریزی شده است.

مهاجریان مقدم ادامه داد: با توجه به تداخل ایام سال نو و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای اقلام مورد نیاز مردم مانند آجیل، میوه، شیرینی و سایر اقلام مرتبط کالاهای مورد هدف، نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک خواهد بود.

وی اظهار داشت: مردم شریف استان با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی می‌توانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اعلام شکایت کرده تا در اسرع وقت نسبت به شکایات رسیدگی شود.