مشهد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: تعداد ۷۰۰ پایگاه در استان برای برگزاری جشن نیکوکاری مکان یابی و انتخاب شدند.

رضا سلم آبادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای برپایی جشن نیکوکاری، ۶۰۰ مرکز نیکوکاری و ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد در میادین، معابر، مصلاهای نماز جمعه، مدارس و مراکز نیکوکاری با شعار "هر روز عیدی دیگر است" و "با همدلی نوروز را جشن بگیریم" آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران هستند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب برگزاری جشن نیکوکاری و کمک برای نیازمندان و محرومان در استان جمع آوری شود.

مدیرکل امداد خراسان رضوی گفت: هم اکنون در استان به ۱۸۳ هزار خانوار تحت حمایت خدمات ارائه می دهیم و مبالغ جمع آوری شده در قالب این جشن همانند هر سال صرف خرید بسته های معیشتی برای خانواده‌های تحت حمایت و لباس و کفش برای ۵۶ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت ویژه عید نوروز خواهد شد.

سلم آبادی افزود: روشهای پرداخت مبالغ نقدی علاوه بر پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۷۰۹۹ و کد دستوری #۰۵۱*۸۸۷۷* قابلیت پرداخت دارد.

هم اکنون حدود نیم میلیون نفر در خراسان رضوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.