تهران- ایرنا- روسای دو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و ووشو درباره اعزام تیمی قدرتمند به بازی‌های یونیورسیاد جهانی گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایرنا، به منظور هماهنگی‌ لازم در خصوص حضور تیم ووشو دانشجویان در سی و یکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو روز سه‌شنبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بشیریان در این جلسه گفت: امیدواریم تا با شرکت دانشجویان در این رقابت‌ها توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم و در دانشگاه‌ها فعال‌تر شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تیم‌های ووشو دانشجویان در یونیورسیاد چین تایپه و مسابقات جهانی که اعزام شده بودند نتایج قابل قبولی کسب کرده و امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون در این دوره هم شاهد موفقیت تیم ووشو در یونیورسیاد باشیم.

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو هم در این نشست گفت: این فدراسیون آمادگی خود را در خصوص برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می‌کند و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون، یک تیم منسجم به این رقابت‌ها اعزام شود و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

در این نشست در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی، اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد بحث و تبادل نظر و مقرر شد اولین مسابقه انتخابی تیم ملی دانشجویان دختر و پسر در دو بخش تالو و ساندا تا پایان سال جاری برگزار شود.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۶ تا ۱۷ مرداد ماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.