آبادان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: عملیات پایش و بازدید از مجاری عرضه سوخت به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از روز چهارشنبه آغاز شد و تا پایان تعطیلات عید نوروز بصورت مستمر انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا محمد بنی‌سعید چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این عملیات توسط کارکنان واحدهای اچ اس ایی و بازرگانی ،جهت ارزیابی سطح ایمنی،بهداشت و محیط زیست در حال انجام است.

وی افزود: بررسی کپسول‌های اطفای حریق، فراهم کردن امکانات بهداشتی، نصب تابلوهای هشدار دهنده، انجام تبلیغات بهینه‌سازی مصرف سوخت، مجهز کردن نمازخانه‌های جایگاه‌ها، توسعه فضای سبز، استفاده کارکنان از البسه متحدالشکل و مقاوم در برابر آلودگی‌های نفتی، بررسی مداوم نازل‌ها جهت جلوگیری از سرازیر شدن سوخت و جلوگیری از بروز خطر آتش سوزی از مهمترین اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان جهت اجرای عملیات پایش و بازدید از مجاری عرضه سوخت است.

مصرف سوخت سی‌ان‌جی در منطقه آبادان در بهمن امسال هشت درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان ادامه‌داد: میزان مصرف این سوخت پاک سی‌ان‌جی در بازه زمانی بهمن ماه ۶ میلیون و هشت هزار و ۲۴۶ متر مکعب است که در مقایسه با آمار مصرف مدت مشابه سال قبل، حدود ۴۵۴ هزار و ۶۷۵ متر مکعب افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش هشت درصدی میزان مصرف سوخت سی‌ان‌جی در سطح منطقه باعث صرفه‌جویی در مصرف بیش از ۶۰۰هزار لیتر سوخت بنزین شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: منطقه آبادان دارای ۲۰ جایگاه تک‌ منظوره سی‌ان‌جی و ۱۶ جایگاه دومنظوره مایع و سی‌ان‌جی است که وظیفه توزیع این سوخت پاک به شهروندان و هموطنان عزیز را بر عهده دارد.

بیش از ۴۰میلیون لیتر بنزین دربهمن امسال در منطقه آبادان توزیع شد

بنی سعید میزان توزیع سوخت بنزین در بهمن امسال در این منطقه ۴۰ میلیون و ۳۲۰هزار لیتر بوده است افزود: میزان توزیع فرآورده نفتگاز نیز در این منطقه ۴۷میلیون و ۷۸۲هزار لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۲۶ درصد افزایش داشته است .

بنی‌سعید اظهارکرد: در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم، به طور مستمر و منظم بر نحوه عملیات سوخت رسانی جایگاه های عرضه سوخت منطقه نظارت های ویژه‌ایی صورت می‌گیرد تا همواره مجاری عرضه سوخت با تمامی امکانات رفاهی در خدمت رسانی به مردم فعال‌تر باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان اضافه‌کرد: منطقه آبادان دارای ۵۴ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفتگاز و ۲۰باب جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی است که وظیفه سوخت‌رسانی به مردم را به عهده دارند.

آبادان، ماهشهر، خرمشهر، امیدیه، هندیجان و شادگان زیر نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.