۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85076673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۱میلیون لیتر بنزین و نفت و گاز در منطقه آبادان توزیع شد

آبادان - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: بیش از ۱۸میلیون لیتر بنزین و ۱۳ میلیون لیتر نفتگاز در ایام تعطیلات نوروزی امسال در منطقه آبادان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد بنی‌سعید شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: میزان توزیع سوخت بنزین درایام تعطیلات نوروزی در بازده زمانی اول تا ۱۳ فروردین امسال در این منطقه بیش از ۱۸میلیون لیتر بوده است که این میزان توزیع سوخت، در مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این میزان افزایش نشان از سرعت عمل و دقت واحدهای عملیاتی منطقه در امر سوخت رسانی به موقع به شهروندان و هموطنان است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: میزان توزیع فرآورده نفت و گاز نیز در منطقه آبادان در این بازده زمانی بیش از ۱۳میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۴ درصد افزایش داشته است.

بنی‌سعید بیان کرد: در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، به طور مستمر و منظم بر نحوه عملیات سوخت رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه نظارت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد تا همواره مجاری عرضه سوخت با تمامی امکانات رفاهی در خدمت رسانی به مردم فعال تر باشند.

وی اظهار داشت: منطقه آبادان دارای ۵۴ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفتگاز و ۲۰ باب جایگاه عرضه سوخت سی ان جی می‌باشد که وظیفه سوخت رسانی به مردم را به عهده دارند.

توزیع ۳۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی در آبادان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: همچنین از اول فروردین و آغاز تعطیلات نوروزی تا ۱۳ فروردین سال جاری حدود ۳۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی از مبدا مرکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان به ناوگان حمل و نقل هوایی توزیع شده است.

بنی‌سعید با اشاره به اینکه، سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر، هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوختگیری هواپیمایی فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان، تامین و ذخیره‌سازی شده است افزود : با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی این منطقه، سوخت هوایی (ATK (jet a۱) این پروازها بدون هیچگونه وقفه‌ای انجام می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده نفتی منطقه آبادان در ادامه گفت: به طور معمول تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان اعم از هواپیما و بالگرد حدود ۶ پرواز داخلی در روز است و در ایام تعطیلات نوروزی تعداد ۶۳ پرواز صورت گرفته است.

وی افزود: این مرکز سوختگیری با داشتن واحدهای سوخترسان با ظرفیت‌های ۴۵ و ۲۰ هزار لیتری و مخازنی با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت الله جمی آبادان را بر عهده دارد.

بنی‌سعید گفت: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان در ایام تعطیلات نوروزی به مقاصد مشهد، تهران، شیراز ، اصفهان وکیش انجام شده است.

آبادان، ماهشهر، خرمشهر، امیدیه، هندیجان و شادگان زیر نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha