اصفهان - ایرنا - مسوول اجرایی طرح تسهیلگر ِتامین اثاثیه نیازمندان گفت: طرح 'خانه به خانه' در آستانه نوروز آماده دریافت کمک‌های مردمی و توزیع آنها بین نیازمندان است.

سجاد صادقیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این طرح اثاثیه و کالاهای اهدایی از سوی مردم و خیران توسط گروه‌هایی که از قبل شناسایی شده اند جمع آوری، اولویت بندی و سپس بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیران و اقشار مختلف مردم می توانند از طریق راه های ارتباطی مختلف کمک های خود را به مجریان این طرح معرفی کنند، افزود: شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ جهت تماس تلفنی، شماره ۰۹۹۱۲۹۳۷۱۱۸ در پیام رسان های اجتماعی و همچنین تارنمای http://khanebekhane.ir آماده دریافت تصاویر کالاهای اهدایی است تا پس از تایید نسبت به جمع آوری و تحویل آنها به جامعه هدف اقدام شود.

مسوول اجرایی طرح 'خانه به خانه'در اصفهان گفت: مجموعه ای از خیریه ها، مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد و هیئت های مذهبی بطور همزمان و هم افزا مسوولیت اجرای این طرح را بر عهده دارند.

صادقیان افزود: این مجموعه ها دارای مجوز رسمی و قانونی هستند و از سوی معتمدین مردمی اداره می شوند.

وی گفت: در این طرح کالای اهدایی خیران و مردم به مثابه امانت است که مجریان باید آن را به دست مددجو و نیازمند برسانند.

مسوول اجرایی طرح 'خانه به خانه' تصریح کرد: همه فرآیند جمع آوری تا اهدای کمک ها و اسناد آن بطور کامل و به صورت رسمی و شفاف با کدملی افراد و امضای آنها ثبت و نگهداری می شود، همچنین مراحل این کار با استفاده از گزارش تصویری قابل رصد و بررسی است.

وی افزود: حسابرسی و ارزیابی کمک های دریافتی از سوی نهادهای قانونی انجام می شود و بازرسان نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر آن نظارت می کنند.

صادقیان گفت: همه افراد فعال در اجرای این طرح مورد تایید مردم در مناطق مختلف هستند و در طول سال های متمادی کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و به دست نیازمندان رسانده اند.

طرح تسهیلگر تامین اثاثیه نیازمندان با عنوان 'خانه به خانه'، برای نخستین بار در اصفهان با هدف جمع آوری کالاهای اهدایی از سوی مردم و خیران و سپس توزیعِ برنامه ریزی شده این کمک ها بین نیازمندان اجرا می شود.