۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1362
کد خبر: 85047136
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

'از این خونه به اون خونه' آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان اصفهان است

اصفهان - ایرنا - مسوول اجرایی طرح تسهیلگر ِتامین اثاثیه نیازمندان گفت: طرح 'خانه به خانه' در آستانه نوروز آماده دریافت کمک‌های مردمی و توزیع آنها بین نیازمندان است.

سجاد صادقیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این طرح اثاثیه و کالاهای اهدایی از سوی مردم و خیران توسط گروه‌هایی که از قبل شناسایی شده اند جمع آوری، اولویت بندی و سپس بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیران و اقشار مختلف مردم می توانند از طریق راه های ارتباطی مختلف کمک های خود را به مجریان این طرح معرفی کنند، افزود: شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ جهت تماس تلفنی، شماره ۰۹۹۱۲۹۳۷۱۱۸ در پیام رسان های اجتماعی و همچنین تارنمای http://khanebekhane.ir آماده دریافت تصاویر کالاهای اهدایی است تا پس از تایید نسبت به جمع آوری و تحویل آنها به جامعه هدف اقدام شود.

مسوول اجرایی طرح 'خانه به خانه'در اصفهان گفت: مجموعه ای از خیریه ها، مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد و هیئت های مذهبی بطور همزمان و هم افزا مسوولیت اجرای این طرح را بر عهده دارند.

صادقیان افزود: این مجموعه ها دارای مجوز رسمی و قانونی هستند و از سوی معتمدین مردمی اداره می شوند.

وی گفت: در این طرح کالای اهدایی خیران و مردم به مثابه امانت است که مجریان باید آن را به دست مددجو و نیازمند برسانند.

مسوول اجرایی طرح 'خانه به خانه' تصریح کرد: همه فرآیند جمع آوری تا اهدای کمک ها و اسناد آن بطور کامل و به صورت رسمی و شفاف با کدملی افراد و امضای آنها ثبت و نگهداری می شود، همچنین مراحل این کار با استفاده از گزارش تصویری قابل رصد و بررسی است.

وی افزود: حسابرسی و ارزیابی کمک های دریافتی از سوی نهادهای قانونی انجام می شود و بازرسان نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر آن نظارت می کنند.

صادقیان گفت: همه افراد فعال در اجرای این طرح مورد تایید مردم در مناطق مختلف هستند و در طول سال های متمادی کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و به دست نیازمندان رسانده اند.

طرح تسهیلگر تامین اثاثیه نیازمندان با عنوان 'خانه به خانه'، برای نخستین بار در اصفهان با هدف جمع آوری کالاهای اهدایی از سوی مردم و خیران و سپس توزیعِ برنامه ریزی شده این کمک ها بین نیازمندان اجرا می شود.

'خانه به خانه' آماده دریافت کمک های مردمی برای نیازمندان اصفهان است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha