تهران- ایرنا- بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با تایید ماجرای درگیری و تهدید بازیکنان این تیم از سوی چند هوادار شهرداری گرگان گفت: این مساله بعد از بازی اتفاق افتاد اما نباید به آن دامن زد و بی‌اخلاقی یا مشکل یک نفر را به حساب یک باشگاه و تیم گذاشت.

آرمان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سوال که شنیده‌ می‌شود بعد از جدال حساس و تماشایی دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور که با برتری شاگردن مهران حاتمی همراه بود درگیری و تنش ایجاد شده، تاکید کرد: در ابتدا باید بگویم در بازی دو تیم شاهد یک رقابت تماشایی و جذاب بودیم که همه از آن لذت بردند اما متاسفانه بعد از بازی اتفاقاتی رخ داد که آن بازی زیبا را تا حدودی کم‌رنگ کرد اما اعتقاد دارم نباید به این مساله دامن زد و باید هر چه زودتر این مساله را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: از اینکه بازی با حضور هواداران برگزار می‌شد به شخصه خوشحال بودم چراکه بسکتبال با وجود این تماشاگران زیبا و جذاب می‌شود و همچنان هم بر این حرف و سخت اعتقاد دارم اما در انتهای بازی و زمانی که کنار نیمکت تیم خود بودم یکی از تماشاگران وارد زمین شد و با نزدیک شدن به نیمکت تیم ما شروع به فحاشی کرد که مساله چندان مهمی نبود و با حضور نیروهای پلیس خیلی زود تمام شد اما زمانی که برای خروج از ورزشگاه به بیرون از محل بازی آمدیم چند هوادار گرگانی شروع به تهدید کردند اما این مساله به درگیری ختم نشد چرا که آنها از فاصله چندمتری اقدام به این رفتار کردند و در تماسی که با مسوولان باشگاه شهرداری گرگان داشتیم موضوع مدیریت شد.

این بازیکن بسکتبال کشورمان افزود: واقعیت این است که نباید ایراد یک یا چند هوادار را به حساب یک باشگاه گذاشت،‌ به هر حال یک اتفاقی رخ داده و خدا را شاکریم که مساله به همین جا ختم شد. دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان از تیم‌های خوب بسکتبال ایران هستند و نباید وارد این جریان‌ها بشوند.

گفتنی است تیم‌ شهرداری گرگان شب گذشته و در هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این بازی در پایان با نتیجه نزدیک ۸۲ بر ۸۰ به سود شاگردان مهران حاتمی خاتمه یافت.