تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون معلولان و جانبازان گفت: شادوران اسماعیل احمدی، مدیری جهادی و بسیجی مخلص بود و چهره خستگی ناپذیری داشت.

به گزارش ایرنا، شروین اسبقیان امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل احمدی مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: شادروان احمدی عروج عارفانه و شهادت گونه‌ای داشت. این سانحه سبب شد تا یک مدیر جهادی را از دست بدهیم. وی فردی زحمت‌کش و بسیجی مخلص بود. تا زمانی که او در وزارت ورزش و جوانان به فعالیت می‌پرداخت، چهره خستگی‌ناپذیری بود که منهای مسئوولیت‌هایی که در وزارت داشت، در کارهای جهادی هم جزو اسطوره‌ها و پیشقدم بود. به سهم خودم به عنوان همکار، یادش را گرامی می‌دارم و به روح پاکش صلوات می‌فرستم و امیدوارم با امام حسین(ع) و یاران وفادارش محشور شود.

وی افزود: خدا را شاکریم تعدادی از مدیران و همچنین وزیر ورزش از این حادثه جان سالم به در بردند. این عنایت خداوند و دعای خیر همه مردم ایران و جامعه ورزش کشور بود. امیدواریم وزیر هر چه سریعتر به وزارت برگردد و امورات را نظارت کند. هرچند معاونان وزارت هر کدام در حوزه تخصصی خود کارها را به جد پیگیری می‌کنند؛ اما حضور وی می‌تواند به روند کارهای اجرایی تسریع بخشد. وزیر ورزش اکنون شرایط خوبی دارد و امیدواریم هر چه سریعتر بازگردد و مشکلات فدراسیون‌ها را به لحاظ تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی با مقامات مسئول کشور برطرف کند.

رئیس فدراسیون معلولان و جانبازان عنوان کرد: ما به عنوان سربازان ولایت و پیشگامان مبارزه با استکبار جهانی از این تحریم‌ها هراسی نداریم و قویا در مقابل این تحریم‌ها و پای نظام و آرمان‌ها می‌ایستیم. هر چقدر هم این تحریم‌ها بخواهد در روند امور جاری ما کندی ایجاد کند؛ اما مقاومت می‌کنیم زیرا معتقد هستیم که حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس فرمان امام راحل عزیزمان از واجبات است. در تایید فرمایشات سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ جمهوری اسلامی حرم است و از آن حرم حمایت و حفاظت می‌کنیم.

وی گفت: تحریم‌ها اثری در اراده روسای فدراسیون‌های ورزشی نخواهد داشت و آن را مدیریت می‌کنیم. همچنان که در ۴۴ سال، تحریم‌های آمریکا نتوانست کاری کند ما این اراده را داریم تا در برابر تمام ترفندها قرار بگیریم.

به گزارش ایرنا؛ چهارم اسفند بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت استان کرمان دچار سانحه شد و اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی وزیر ورزش درگذشت.

احمدی از جمله مدیران انقلابی کشور بود که در طول سال‌های گذشته و در مسئولیت‌های گوناگونی که بر عهده داشت خدمت به مردم را در سرلوحه کارش قرار داده بود. او خودش را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست و ارادت زیادی به شهید سردار قاسم سلیمانی داشت.