ساری- ایرنا- سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل گفت: ۱۳ دانش‌آموز دختر اعزامی به اورژانس این بیمارستان مرخص شدند.

رضا توسلی مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه، مدیر یکی از دبیرستان های شهرستان با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند که تعدادی از دانش آموزان دچار تهوع وسرگیجه شدند، افزود: اورژانس ۱۱۵ ، تعداد ۱۳ دانش آموز و یکی از معلمان مدرسه را به بیمارستان منتقل کرد.

وی ادامه داد: متخصص تب اور‍ژانس بیمارستان بلافاصله بر بالین دانش آموزان حاضر شد، دانش آموزان معاینه شدند و علایم حیاتی همه آنها دارای شرایط پایداری بود.

توسلی مقدم بیان کرد: هیچ کدام از دانش آموزان علایم نگران کننده ای نداشتند و پزشکان متخصص بر بالین بیماران حاضر، سطح اکسیژن اندازه گیری شد، آزمایشات لازم اخذ شد، خوشبختانه هیچ کدام از دانش آموزان علایم وخیمی نداشتند و حال همه خوب است و پس از یک ساعت مرخص شدند.

سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل تصریح کرد: پزشک متخصص مسمومیت نیز دانش آموزان را ویزیت کردند و با آزمایش های لازم علایمی گزارش نشده است.

تمامی دانش‌آموزان بابلی از اورژانس مرخص شدند

رییس کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: تعدادی از دانش‌آموزان که عصر امروز به اورژانس بیمارستان روحانی بابل منتقل شده بودند،در صحت و سلامت کامل مرخص شدند.

دکتر حامد مهدی‌نژاد افزود: تعدادی از دانش‌آموزان دختر که از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان روحانی بابل منتقل شده بودند، در صحت و سلامت کامل هستند.

وی ادامه داد: بر اساس خود اظهاری دانش‌آموزان برخی از آنها نشانه‌هایی از جمله سوزش چشم و شکم داشتند که این موضوع سریعا مورد بررسی‌های پزشکی قرار گرفت.

رییس کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی بابل،تصریح کرد: این دختران عزیز،مورد معاینات پزشکی- تخصصی قرار گرفتند و دلایلی مبنی بر مسمومیت کشف نشد و پس از حدود ۱.۵ساعت دانش‌آموزان مرخص شدند.