معاون سیاسی استاندار مازندران: سلامت دختران ایرانی خط قرمز دولت است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم مراقبت از سلامت دانش آموزان و دانشجویان به عنوان سرمایه های ملی تاکید کرد و گفت : سلامت دختران ایرانی خط قرمز دولت است.

به گزارش ایرنا از دفتر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران روح الله سلگی در جلسه کمیته پیگیری سلامت دانش آموزان و دانشجویان مازندزان افزود: سلامت جمعیت دانش آموزی و دانشجویی از نظر دولت حائز اهمیت فراوان است.

وی با اشاره به توطئه اخیر مسمومیت در مدارس و دانشگاه های کشور افزود: دولت با جدیت و قاطعیت این مسئله را تا حصول نتیجه قطعی پیگیری می کند.

معاون استاندار مازندران خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده و حادی در مورد مسمومیت دانش آموزان و دانشجویان در مازندران نداشتیم که به مراقبت و بستری بیمارستانی منجر شود.

سلگی بر لزوم تقویت تدابیر کنترلی در مدارس و دانشگاه ها برای تامین سلامت دختران تاکید کرد وافزود: برای دولت هیچ اولویتی مهمتر از تامین سلامت مردم وجود ندارد.

این مسوول سیاسی با اشاره به اشک تمساح رسانه های معاند در ماجرای مسمومیت دختران ایرانی افزود: آنها در حالی برای دختران ایرانی اشک تمساح می ریزند که برای تشدید تحریم ها بر بیماران و مردم این مرز و بوم به اربابان غربی خود فشار وارد می کنند.

وی اظهار کرد: رسانه ها و افراد معاند نزد مردم ایران هیچ آبرویی ندارند و حنایشان دیگر در کشور رنگی ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha