کرمان - ایرنا - مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم مس تاوان سنگینی به داوری در بازی امشب با فولاد داد و این در حالی بود که صحنه های مشکوک به نفع حریف تکرار شد.

به گزارش ایرنا، آرتا منهاجی عصر دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم مس کرمان مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته ۲۲ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با اشاره به داوری این بازی افزود: فکر می کنم که خطایی که منجر به گل فولاد خوزستان شد، خطا نبود و علاوه بر آن چندین موقعیت به تیم فولاد داده شد.

وی ادامه داد: آنان روی این ضربات مهارت زیادی دارند ، حالی که این گونه ضربات برای ما خیلی خطرناک است.

دوگانگی در تصمیمات داوری

مربی تیم فوتبال مس کرمان اضافه کرد: دوگانگی در تصمیمات داوری این بازی احساس می شد و قضاوت ها از صحنه هایی که از دید ما یکسان است، متفاوت بود.

وی اظهار داشت: امیدواریم فدراسیون متوجه شرایط حساس تیم مس کرمان باشد و زمانی که حساسیت بازی بالاست ضرورت دارد از داوران با تجربه استفاده کند.

منهاجی افزود: نباید داوران تحت تأثیر برخی مسایل قرار گیرند تا قضاوتی یکسان و یک دست را در تمامی بازی ها شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از جانب خودم و به تاکید سرمربی و خواست بازیکنان از تک تک هوادارانی که این تیم را حمایت کردند تشکر می کنم چرا که بازیکنان ما تلاش کردند که آنان را راضی و خوشحال کنند لذا امیدوارم این همیت و یکپارچگی و حمایت مردم از تیم مس ادامه پیدا کند تا از این بازی‌های حساس عبور کنیم.

شایستگی سه امتیاز را داشتیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: خیلی هجومی بازی کردیم و همانطور که نظرمان بود و با برنامه به گل رسیدیم، حملات را ادامه دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم.

وی بیان کرد: پنج تا ۶ موقعیت خوب گلزنی در این بازی داشتیم و باید به گل های بیشتری می رسیدیم؛ بازی به نحوی بود که شایستگی سه امتیاز را به طور کامل داشتیم.

منهاجی ادامه داد: قرار نیست همیشه در حملات و گل های خورده بدشانس باشیم و نقش اتفاقات در نتایج مس کرمان پررنگ باشد و مطمئنم که شانس هم به تیم ما روی خواهد کرد.

تیمی متحد هستیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان یادآور شد: تیم خیلی متحدی در رختکن هستیم و حالا با حمایت هایی که از تیم می شود، این اتحاد را در خارج از رختکن هم می بینیم، این روند رو به بالا است و به جاهای بهتری ختم خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مورد این بازی هم از بازیکنی ناراضی نیستیم اما متأسفیم که به آنچه شایستگی داشتیم.

منهاجی همچنین گفت: امیدوارم در پایان فصل نخست حضور در لیگ برتر فوتبال کشور به هدف گذاری باشگاه دست یابیم.

بازی عصر امروز ۲ تیم فوتبال مس کرمان و فولاد خوزستان در هفته ۲۲ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

همچنین در این نشست برخی از خبرنگاران خواستار حضور سرمربی تیم های فولاد خوزستان و فوتبال مس کرمان در نشست خبری و احترام بیشتر به خبرنگاران و رسانه ها شدند.