امیدها برای بازگشت اتحاد به تمرین کرمانی‌ها در مصاف با فولاد

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس کرمان امروز (دوشنبه) در شرایطی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که مدیران این باشگاه با حضور در تمرین نارنجی پوشان به نظر می‌رسد ضمن تلاش برای پایان بخشیدن به اختلافات درون خانوادگی، سعی کردند اتحاد را به اردوی کرمانی‌ها هدیه کنند.

به گزارش ایرنا، تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان امسال پس از هشت سال در شرایطی گام به رقابت های جام خلیج فارس گذاشته که با تغییرات مدیریتی این شرکت در کلان کشور نیز همراه بود، تغییر سیاست های شرکت مس از یک سو و برخوردهای سلیقه ای و مسائل مالی از سوی دیگر باعث شد تا اختلافاتی در تیم های زیرمجموعه مس نیز به وجود آید.

اما تیم فوتبال مس کرمان که از سال گذشته فقط با سیاست اتحاد کرمانی ها و استفاده از ظرفیت های همین استان پا به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور گذاشته بود، در ابتدا به نظر می رسید راه پیشرفت و صعود را خیلی خوب یاد گرفته و در ابتدای لیگ ۲ بازی را با اقتدار پیروز میدان شد اما این تعصب، غیرت و یک‌دستگی خیلی زود از اردوی کرمانی ها رنگ باخت و فراموش شد.

اختلافات در باشگاه مس کرمان به آنجا رسید و آنقدر بالا گرفت تا نتیجه این حواشی بر بازی های مس نیز اثرات خود را بگذارد؛ ۲۱ هفته فقط ۱۸ امتیاز و شکست هایی که یکی پس از دیگری برای کرمانی ها اتفاق می افتاد تا مس امسال در حد و اندازه های نام خود و مردم پهناورترین استان کشور نباشد.

اختلاف و دودستگی در آغاز در سطح مدیران تیم و باشگاه مس اتفاق افتاد اما به تیم هم نفوذ کرد؛ تا آنجا که سرمربی تیم مس در نشست های خبری اعلام می کرد که ما را از جنگ داخلی رها کنید.

یکی از مربیان تیم مس کرمان نیز گفت که برخی بازیکنان ما به علت برخی مطالبات و دغدغه های که رفع نشده، انگیزه کافی ندارند و از مدیریت باشگاه می خواهیم که نقش پدرانه خود را در این شرایط تیم ایفا کند.

در ابتدا کسی گمان نمی کرد موضوع اختلافات تیم و باشگاه تا چه حد جدی است اما نداشتن تمرکز بازیکنان و زدن یک گل به خودی در بازی قبل کرمانی ها مقابل ذوب آهن و هدیه دادن سه امتیاز حساس به حریف اصفهانی در یک بازی ۶ امتیازی، نشان داد که حواشی و اختلافات چقدر عمیق شده و تا کجای تیم مس رسوخ کرده است.

تیم فوتبال مس کرمان که همیشه از تیم های پرطرفدار کشور و استان کرمان محسوب می شده و سابقه درخشانی با نایب قهرمانی جام حذفی و سابقه صعود از مرحله گروهی رقابت های آسیایی را در کارنامه دارد، به یکباره فرو می ریزد، نامش را هر چه بگذاریم، این اختلافات است که به مانعی برای موفقیت کرمانی ها تبدیل شده و به نظر می رسد که در این شرایط غیر از اتحاد همان رمز موفقیت در صعود به لیگ برتر، هیچ بازیکن و یا مربی نتواند در این وضعیت خود ساخته به کرمانی ها کمک کند.

درد ما هرچه باشد فنی نیست، یا حداقل اگر فنی هم باشد مسائل دیگر هم هست؛ تیم فوتبال مس کرمان باوجود اینکه با ۲ تیم قعرنشین لیگ برتر ۶ امتیاز اختلاف دارد، در جایگاه چهاردهمی جدول رده بندی قرار گرفته و خطر را بیخ گوش خود حس می کند و مردمی که هنوز چشم انتظار تکرار روزهای درخشان کرمانی ها در لیگ برتر فوتبال کشور ایستاده اند.

امیدها برای بازگشت اتحاد به تمرین کرمانی‌ها در مصاف با فولاد

همه این حواشی در حالی است که روز گذشته مدیر و رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان با حضور در تمرین نارنجی پوشان کرمانی سعی کردند نخستین گام را برای رفع اختلافات و دودستگی در ترکیب شاگردان فرزاد حسین خانی بردارند و حالا امیدها بالا رفته که با همکاری تیم و باشگاه، مسائل به همینجا ختم شود و در آینده شاهد نتایج درخشانی از این تیم و کرمانی یک دست نارنجی باشیم.

بازیکنان مس کرمان مصمم و با روحیه آخرین تمرین را برای انجام آخرین بازی خانگی خود در سال ۱۴۰۱ هم پشت سر گذاشتند تا در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال کشور از هر نظر آماده دیدار با فولاد خوزستان باشند.

همچنین دیروز شاهد حضور بازیکنان مس کرمان در جشن تولد فرزاد حسین خانی سرمربی کرمانی این تیم بودیم که بازیکنان هدیه ای سه امتیازی را از بازی با فولاد خوزستان به مردم کرمان وعده دادند؛ حالا باید نشست و دید که تلاش تیم مس کرمان در این بازی، خط پایانی بر تمامی اما و اگرهای مطرح شده خواهد بود و مس آیا یکبار دیگر از این بحران خود ساخته فرصت می سازد یا خیر؟

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha