شهر ری - ایرنا - استاندار تهران با تیریک میلاد امام دوازدهم شیعیان،حضرت مهدی(عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) بی تردید سرسپردگان عاشقی هستند که در مسیر مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم، شبانه روزی از جان خود ایثار نموده اند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،علیرضا فخاری استاندار تهران در پیامی فرا رسیدن میلاد امام دوازدهم شیعیان،حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

متن پیام تبریک علیرضا فخاری استاندار تهران به این شرح است: سربازان گمنام امام زمان(عج) بی تردید سرسپردگان عاشقی هستند که با تکیه بر باورهای عمیق اعتقادی و اعتمادبه‌نفس مثال‌زدنی در مسیر مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم، شبانه روزی از جان خود ایثار نموده اند.

نیمه شعبان روز ولادت یوسف زهرا حضرت بقیه الله العظم(عج) مبشر فخر عدالت و طلایه دار عزت و زندگی، امید انسان های رنجیده از ناملایمات و چشم انتظار صلح و عدالت در عالم هستی، فرصت مغتنمی است تا از فداکاری ها و رشادت ها و امنیتی که ایران اسلامی مدیون چشمان همیشه بیدار و تیزبین این دلاور مردان به دست آورده است، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

توفیق روز افزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی از درگاه ایزد منان خواستارم.