۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85051996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلباران مزار شهدای گمنام قرچک با حضور استاندار تهران

قرچک - ایرنا - علیرضا فخاری استاندار تهران در بدو ورود به شهرستان قرچک با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن غبارروبی و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا فخاری استاندار تهران در ادامه سفرهای شهرستانی بهمراه جمعی از معاونین و مدیران کل استانی، امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند، وارد شهرستان قرچک شد و مورد استقبال مسئولان شهرستان قرار گرفت.

استاندار تهران در این سفر ضمن شرکت در شورای اداری شهرستان قرچک و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان قرچک، از تعدادی پروژه های عمرانی بازدید و برخی از پروژه ها را افتتاح و کلنگ زنی خواهد کرد.

گلباران مزار شهدای گمنام قرچک با حضور استاندار تهران

شهرستان قرچک در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۵۰ شهید، ۲۷ شهید مدافع حرم نیز، ۷۵۰ جانباز زیر ۲۵ درصد، ۴۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد و ۱۲ جانباز بالای ۷۰ درصد به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

همچنین عملیات اجرایی احداث سرزمین جوان "بوستان بزرگ حضرت علی‌اکبر(ع)" در شهرستان قرچک با حضور استاندار تهران آغاز شد.

این گزارش حاکی است، بوستان حضرت علی‌اکبر (ع) در زمینی به مساحت ۱۴۰ هزار مترمربع و به انضمام ۲۲ هزار متر مربع سوله سرپوشیده احداث می‌شود که اعتبار پیش‌بینی برای فاز اول این بوستان ۲۰ میلیارد تومان است.

بازدید از روند اجرایی احداث زیرگذرهای محمدآباد و داودآباد شهرستان قرچک

استاندار تهران در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان قرچک بهمراه فاتحی‌نژاد فرماندار، نوش‌آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین از پروژه احداث زیرگذرهای محمدآباد و داودآباد بازدید کرد.

گفتنی‌ است عملیات احداث زیرگذر محمدآباد و داودآباد پس از ده سال از اواسط سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و با افتتاح این پروژه‌ها که راه مواصلاتی به روستاهای بخش جنوبی شهرستان و شهرک صنعتی است، رفت و آمد مردم تسهیل خواهد شد.

افتتاح واحد تولیدی پرورش قارچ در روستای ولی‌آباد قرچک 

به مناسبت گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه، طی آیینی با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، نوش‌آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، واحد تولیدی پرورش قارچ افتتاح شد.

این واحد تولیدی با ظرفیت ۳۳۶ تن و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح دو واحد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی قرچک

به مناسبت گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه، طی آیینی با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و دیگر مسئولان، دو واحد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی قرچک به بهره‌برداری رسید.

این دو واحد تولیدی پوشاک با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۰ نفر افتتاح شدند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha