تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق گفت: آنالیز خوبی از ایران کردیم و شناخت خوبی داریم. احترام ویژه‌ای برای فوتبال ایران قائلم و بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسم.

به گزارش ایرنا، عماد رضا روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های جوانان ایران و عراق اظهار کرد: این بازی برای هر ۲ تیم سخت است. ما از مرحله اول عبور کردیم و حالا باید در مرحله دوم مبارزه کنیم که بسیار سخت‌تر هم است.

سرمربی تیم جوانان عراق خاطرنشان کرد: آنالیز خوبی از ایران کردیم و شناخت خوبی داریم. من شخصاً احترام ویژه‌ای برای فوتبال ایران قائلم و بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسم. ما برای مبارزه با سختی‌ها آماده هستیم.

وی همچنین بیان داشت: شانس صعود هر ۲ تیم با هم برابر است. فوتبال ایران اسم و رسمی دارد و یکی از بهترین‌ها در قاره آسیاست اما در رده‌های سنی همه چیز متفاوت می‌شود.

عماد رضا در پایان گفت: هدف و انگیزه ما رسیدن به جام جهانی است و ما نباید اشتباهات مسابقات قبلی را تکرار کنیم. به نظرم دیدار با ایران فینال زودرس خواهد بود.

تیم فوتبال جوانان ایران ساعت ۱۳:۳۰ فردا شنبه بیستم اسفندماه مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال بازی می‌کند.