۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85052656
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عماد رضا: دیدار با ایران فینال زودرس است/ بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق گفت: آنالیز خوبی از ایران کردیم و شناخت خوبی داریم. احترام ویژه‌ای برای فوتبال ایران قائلم و بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسم.

به گزارش ایرنا، عماد رضا روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های جوانان ایران و عراق اظهار کرد: این بازی برای هر ۲ تیم سخت است. ما از مرحله اول عبور کردیم و حالا باید در مرحله دوم مبارزه کنیم که بسیار سخت‌تر هم است.

سرمربی تیم جوانان عراق خاطرنشان کرد: آنالیز خوبی از ایران کردیم و شناخت خوبی داریم. من شخصاً احترام ویژه‌ای برای فوتبال ایران قائلم و بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسم. ما برای مبارزه با سختی‌ها آماده هستیم.

وی همچنین بیان داشت: شانس صعود هر ۲ تیم با هم برابر است. فوتبال ایران اسم و رسمی دارد و یکی از بهترین‌ها در قاره آسیاست اما در رده‌های سنی همه چیز متفاوت می‌شود.

عماد رضا در پایان گفت: هدف و انگیزه ما رسیدن به جام جهانی است و ما نباید اشتباهات مسابقات قبلی را تکرار کنیم. به نظرم دیدار با ایران فینال زودرس خواهد بود.

تیم فوتبال جوانان ایران ساعت ۱۳:۳۰ فردا شنبه بیستم اسفندماه مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال بازی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha