تربت‌حیدریه - ایرنا-  مدیر شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: طرح آبرسانی به ۱۴ روستای این شهرستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا عباسی روز چهارشنبه در آخرین دیدار فرماندار تربت حیدریه با مدیران در سال جاری افزود: با اجرای این طرح که در راستای پوشش ۱۰۰ درصدی و محرومیت زدایی در تربت حیدریه سال آینده اجرایی می‌شود، بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: پروژه‌های آبرسانی یاد شده در روستاهای "فرزق، بکاول، جوادیه، اسفیز، ده پایین، گرماب، رودمعجن، دافی، فدیهه، سربالا، برس، حصار، رزگ، احمدآباد خراعی، مجتمع امام علی(ع) ، مجتمع صاحب‌الزمان(عج) و مجتمع نوری" شهرستان تربت حیدریه اجرا می‌شوند.
عباسی خاطر نشان کرد: در طول ۲.۵ سال ادغام ۲ اداره آبفای شهری و روستایی، اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی شهرستان تربت حیدریه انجام شده است.
مدیر عامل شرکت آبفا تربت حیدریه در ادامه با بیان اینکه این شهرستان در زمره مراکز جمعیتی با بیش از صد هزار نفر جمعیت در کشور به شمار می رود، گفت: معضل قطعی آب در تابستان و دیگر مشکلات شرایطی را بوجود آورده است که شیوه‌های مدیریت سنتی جوابگو نیست.
وی دلیل موفقیت اخیر شرکت آبفا در پروژه‌های مختلف را استفاده از مشاور در طرح‌ها عنوان کرد و افزود: برای انجام مطالعات در حوزه تولید و توزیع و نظارت بر شبکه آب و پدافند غیرعامل، مشاور تعیین شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز با بیان اینکه نباید اجازه داد منافع شهرستان از دست برود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در بخشهای مختلف را فراهم سازند.

علی اکبر کی پور افزود: مدیران برای جذب اعتبارات خود و منافع شهرستان به مرکز استان و حتی تهران سفر کنند و هر جا نیاز بود از فرماندار درخواست کمک کنند.
وی در ادامه گفت: جهاد تبیین اولویت مهم و ضروری جامعه است و مدیران می‌بایست پاسخگوی شبهات روز به مردم باشند، زیرا مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند.
کی‌پور در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های یک ساله رسانه‌های جمعی در معرفی خدمات دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: مدیرانی که در معرفی خدمات خود به رسانه‌های رسمی اعتماد کردند، حاصل آن که همانا اعتماد مردم به نظام است را، شاهد بودند.
وی افزود: برخی دستگاه‌ها نیز به شبکه‌های اجتماعی و فعالان آن اکتفا کردند که شایسته است در سال جدید از این شیوه اطلاع رسانی امتناع ورزند.