کاشان - ایرنا - منطقه نمونه گردشگری متین آباد نطنز،پس از اخذ ضمانت‌های لازم امروز(۲۵اسفند) توسط مسئولان قضایی این شهرستان فک پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکوکمپ کویری متین آباد نطنز روز دوشنبه(۲۲اسفند) به دلیل وجود ناهنجاری ها و عدم اعتنا به تذکرات مسئولین امر، براساس دستور مقام قضایی پلمب شده بود،با پیگیری‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین همدلی و مساعدت دستگاه قضایی و پس از اخذ تعهد، روز پنجشنبه فعالیت خود را مجددا آغاز کرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:دوشنبه شب هفته جاری تعدادی از گردشگران در منطقه نمونه گردشگری متین آباد، نسبت به رعایت شئونات اسلامی با وجود تذکرات چندین باره بی توجه بودند که طبق دستور مقام قضائی این منطقه پلمب شد.

حسین یزدانمهر افزود: امروز جلسه توجیهی برای مدیر منطقه نمونه گردشگری متین آباد نطنز مبنی بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با عفاف و حجاب برگزار و پس از اخذ تعهد،به دستور مقام قضائی،این مجموعه کار خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: رعایت عفاف و حجاب قانون کشور است و حتی توریست های خارجی که وارد کشور می شوند حجاب را رعایت کرده و به قانون کشور ما احترام می گذارند و همه باید به قانون احترام بگذاریم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز بیان کرد: منطقه نمونه گردشگری متین آباد نطنز با ۳۰ هکتار مساحت، یک اکوکمپ است که برای ۲۲۰ نفر امکان اقامت دارد و امکاناتی ازجمله شترسواری،طبخ غذاهای بومی و محلی،طبیعت گردی و کویرنوردی دارد،در این مجموعه ۳۵ نفر به شکل مستقیم اشتغال دارند.

یزدانمهر افزود:از همه مسافران تقاضا داریم به رعایت قانون و مقررات متعهد باشند و حجاب اسلامی را رعایت کنند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.