نوشهر - ایرنا - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اطلاعات موجود ۶۰ درصد اعتبارات گازرسانی استان برای شهرستان های غرب مازندران برنامه ریزی شده که یکی از توجهات اساسی دولت به این منطقه است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی محسنی بندپی روز جمعه در جلسه شورای اداری چالوس در دانشکده میراث فرهنگی این شهرستان افزود: همچنین به تازگی حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان چالوس در بخش آنژیوگرافی اختصاص داده شده است که بسیار قابل توجه است.

وی اظهارداشت: در دولت سیزدهم شاهد رشد حدود هشت درصدی درحوزه سرمایه گذاری بوده ایم که حدود ۴.۵ درصد آن بخش خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد : در حوزه تجهیزات و امکانات پزشکی در بیمارستان های نوشهر و چالوس و کلاردشت اعتبارات قابل توجهی اختصاص داده شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : امسال با وجود همه مشکلات اقتصادی اما هم افزایی خوب در عرصه بین المللی داشتیم.

محسنی بندپی ادامه داد : دشمن برای به زانو در آوردن ایران از همه ظرفیت ها بهره برده و جنگ ترکیبی راه انداخته است با همه این مشکلات به فضل الهی در حوزه های مختلف از جمله پزشکی شدی خوبی داشتیم.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : همه باید عزم ها را جزم کنند تا بستر را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کرد.
وی عدم تعادل بین عرضه و تقاضا را یکی از مشکلات اساسی در خطه شمال و مازندران برشمرد و گفت : به عنوان مثال کلاردشت بیش از چهار برابر جمعیت بومی، جمعیت شناور دارد اگر فکری در این حوزه نشود در آینده نزدیک شاهد چالش جدی خواهیم بود.
این نماینده مجلس اظهار کرد : سرانه در هیچ بخشی از جمله آرد، نان و آب و تلفن در منطقه غرب مازندران دیده نشده است دستگاه های مرتبط با هم کم و کاستی ها نباید مجوز ساخت و ساز صادر کنند.
وی تاکید کرد: باید برای حوزه اشتغال در منطقه غرب مازندران تدابیر ویژه اتخاذ شود که در صورت کم توجهی شاهد روند روز افزون آسیب های اجتماعی در این خطه خواهیم بود.

محسنی بندپی تامین زمین برای ساخت خوابگاه دانشجویا دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری غرب مازندران مستقر در چالوس را خواستار شد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری چالوس در غرب مازندران واقع شده است.