سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: روحانیون و ائمه جمعه وجماعات به عنوان طلایه‌داران تبلیغ باید به مسائلی که در جامعه اتفاق می افتد نگاه عمیق‌تری داشته باشند و در میان مردم روشنگری کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه درهمایش طلایه داران تبلیغ در سنندج اظهار کرد: امروز شرایط جامعه به سمتی پیش رفته است که مطالب غلطی در فضای مجازی منتشر می شود و این امر خود موجب آسیب در میان مردم و ائمه و روحانیون خواهد شد.

وی افزود: این مسائل شرایطی را در استانی همانند کردستان ایجاد کرده است که به عنوان مثال عده ای استهلال ماه رمضان و عید سعید فطر را دستاویزی برای تشویش اذهان عمومی قرار داده اند و این امر چیزی جز توطئه دشمن برای ایجاد نفاق نیست و می طلبد که روحانیون به این مسائل عمیق تر توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: برخی افراد با بهره گیری از توطئه های دشمنان کوچکترین مسئله را بزرگ جلوه‌ داده و باعث تشویش اذهان عمومی در مسائل دینی خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز با بیان اینکه دور کردن جوانان از معنویت و مباحث دینی هدف اصلی دشمنان است، تاکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تقویت مباحث دینی در بین جوانان و نوجوانان است و باید تلاش کنیم از این ماه مبارک نهایت استفاده را ببریم.