۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۸:۳۵
کد خبر: 80738476
T T
۰ نفر

پاسخگويي به شبهات از وظايف مهم روحانيون است

۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۸:۳۵
کد خبر: 80738476
پاسخگويي به شبهات از وظايف مهم روحانيون است

يزد - رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان مهريز گفت: پاسخگويي به سوالات و بخصوص شبهات جوانان در حوزه ديني و اعتقادي از عمده وظايف روحانيون در طول سال و ماه مبارك رمضان است .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' مجید جعفر پور ' در گردهمایی روحانیون طرح هجرت شهرستان مهریز افزود: دشمن با جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان است .

وی در ادامه بر مطالعه مباحث روز برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی كه در راستای جنگ نرم توسط دشمنان از طریق ابزارهای مختلف شان نظیر ماهواره و اینترنت در جامعه حتی روستاها انتشار یافته تاكید كرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: باید از فرصت و لحظات نورانی ماه مبارك رمضان برای جذب جوانان و پاسخگویی به سوالات و نظرات آنها بنحو شایسته و كامل بهره گرفت .

جعفر پور گفت: روحانیون در زمان كنونی در خصوص تحقق اهداف انقلاب اسلامی رسالت بس سنگینی بر عهده دارند كه از مهمترین آنها پاسخگویی به سوالات جوانان است .

در ادامه این جلسه روحانیون طرح هجرت شهرستان مهریز به بیان تجارب و همچنین نقاط قوت و همچنین مشكلات مناطق تبلیغ خود پرداختند.

همچنین امسال از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز 37 نفر روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم و دفتر تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف شهرستان برای امر تبلیغ اعزام شدند .

این روحانیون به منظور تبیین احكام اسلامی و برپایی نماز جماعت به مساجد شهری و روستایی شهرستان اعزام شدند كه در برپایی نماز جماعت، تبیین و تشریح مسائل دینی و مذهبی، بیان احكام و مسائل شرعی فعالیت می كنند .ك3

7541/1968