بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: دولت سیزدهم تمام خواسته‌های مطرح شده در دومین سفر به این استان را مصوب و از ابتدای سال ۱۴۰۲ ، روند اجرایی‌شدن مصوبات این سفر آغاز شده است.

به گزارش ایرنا احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در جمع کارکنان استانداری بوشهر با تبریک سال جدید، عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ فرصت‌های مهمی در استان بوشهر برای اجرا در سال جدید فراهم کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که در اواخر سال گذشته در این استان رقم خورد سفر رئیس جمهور و هیات دولت  به این استان بود که طرح‌های مهمی به تصویب رسید.

استاندار بوشهر تصریح کرد: فعال‌شدن همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور مورد تاکید قرار داد.

وی اضافه کرد: امسال طرح‌ها و برنامه‌های مهمی با حرکت جهادی و انقلابی در استان بوشهر آغاز و خدمت همراه با مجاهدت باید در دستور کار همه مسئولان و کارکنان قرار گیرد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه استانداری به‌عنوان نماد حاکمیت در جامعه است، گفت: همه اجزای حاکمیت تحت تاثیر استانداری قرار دارد و این مجموعه لکوموتیو توسعه و پیشرفت استان بوشهر است و امسال فعال‌تر از سال گذشته با مجاهدت تلاش می‌کند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان در سال گذشته اظهار کرد: دشمنان در سال گذشته جنگ ترکیبی در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی علیه ملت و نظام اسلامی ایران راه‌انداختند که با تدبیر مقام معظم رهبری و اتحاد و یکپارچگی ملت ایران خنثی و توطئه دشمنان شکست خورد.

محمدی زاده با بیان اینکه سال گذشته دشمنان خارجی، ضد انقلاب و کشورهای مختلف علیه انقلاب و نظام اسلامی وارد جنگ شدند، گفت: اگر این نوع جنگ علیه هر کشوری بکارگیری می‌شد بدون شک شکست می‌خورد ولی ایران اسلامی، قوی‌تر و مستحکم‌تر شد و اقتدار آن افزایش یافت.

استاندار بوشهر ادامه داد: طبق وعده الهی در آیات قرآن کریم حق بر باطل غلبه می‌کند و در جنگ ترکیبی سال گذشته، با اراده خداوند متعال، پیروزی از آن ملت ایران و دشمنان در این تهاجم ناکام شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند ادامه داد: هر چند کنترل تورم در سطح ملی مطرح و تحت تأثیر شرایط ملی است ولی در این راستا برای مهار تورم در استان می‌توان اثرگذار باشیم که نمونه بارز آن راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان و نقش آن در زندگی مردم است.

محمدی زاده  با بیان اینکه کالاها در تعاونی مرزنشینان استان بوشهر با ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از این موارد می‌توان برای کاهش تورم در استان انجام داد و زمینه افزایش و رشد تولید را فراهم کرد.