ره‌آورد سفر دولت به بوشهر، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است

بوشهر - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در دومین سفر رئیس جمهور و اعضا هیات دولت به استان بوشهر، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های ورزشی این استان اختصاص یافت که با تخصیص این منابع، همه پروژه‌های نیمه تمام این حوزه تکمیل می‌شود.

کمال صالح‌احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در نخستین سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به اجرا و تکمیل پروژه‌های ورزشی این استان اختصاص یافت که برخی از آنها اجرا و بقیه به سال ۱۴۰۲ منتقل شد.

وی ادامه داد: با پشتیبانی‌های انجام شده از سوی مسئولان و نمایندگان استان، در دومین سفر دولت به استان بوشهر در اسفندماه سال جاری، اعتبار لازم برای توسعه و تکمیل همه پروژه‌های دور اول پیش بینی و مصوب شد که با تخصیص آن تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۴ پروژه ورزشی نیمه تمام به بهره ‌برداری می‌رسد.

صالح‌احمدی با بیان اینکه افتتاح این فضاهای ورزشی تاثیر بسزایی در افزایش سرانه ورزشی بوشهر دارد، اعلام کرد: با تخصیص اعتبارات دومین سفر استانی رئیس جمهور، هیچ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان نخواهیم داشت و با توجه به تاکید این دولت بر اولویت تکمیل این طرح‌ها، پروژه‌ جدیدی اجرایی نمی‌شود.

ره‌آورد سفر دوم دولت به بوشهر اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بر اساس مصوبه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر، تکمیل ۱۷ پروژه ورزشی این استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و ۹ پروژه از منابع وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار می‌شود.

وی عنوان کرد: تکمیل سالن سه هزار نفری و سالن‌های ژیمیناستیک، ورزش‌های رزمی و تیراندازی بوشهر، پیست‌های تارتان گناوه و برازجان، خوابگاه ورزشی عسلویه و استخر سرپوشیده دیِّر برخی از پروژه‌های شاخصی است که با اختصاص اعتبارات این سفر استانی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

رئیس جمهور برای نخستین بار ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ و دومین بار ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه به بوشهر سفر کرد که حاصل نخستین سفر ۱۰۴ مصوبه و متمم بود و دومین سفر او به این استان ۸۲ مصوبه در بر داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha