کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:اخلاص در عمل،تقوا و خدمت به مردم سرلوحه فعالیت مسئولان منطقه کاشان(شمال استان اصفهان) باشد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید سعید حسینی روز چهارشنبه در جمع مسئولان و امامان جمعه شهرستان های شمال استان اصفهان افزود: توصیه اول من به مسئولان اخلاص است و امیرالمومنین علی (ع) راه بدست آوردن اخلاص را این می داند که انسان همواره خدا را ناظر بر اعمال خود بداند و به این موضوع باور قلبی داشته باشد.

امام جمعه کاشان بیان کرد: امامان جمعه و فرمانداران مصداق آیه «وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقِینَ إِماماً» که ۲ گونه تفسیر و روایت درباره این آیه داریم، بعضی می گویند امام متقین، اختصاص به ائمه(ع) دارد و روایاتی هم داریم که تفسیر آیه را توسعه می دهند و شما را مصداق امام متقین می داند.

حجت الاسلام حسینی گفت: در انتهای دعای افتتاح، می گوئیم، ما مشتاق تشکیل دولت امام عصر(عج) هستیم که در آن دولت، مسلمانان و اسلام در تمام دنیا عزیز و منافقین و نفاق ذلیل می شوند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در ادامه دعای افتتاح درخواست می کنیم که در دولت مهدوی، ما را از کسانی قرار بده که امام و پیشوا باشیم و نه سرباز معمولی برای امام عصر(عج) و ما را از کسانی قرار بده که دیگران را به اسلام دعوت می کنند و داعی الی الله باشیم و این دستور ائمه اطهار(ع) می باشد و ما باید همت خود را بلند قرار دهیم.

حجت الاسلام حسینی گفت : راهکار دیگر این روایت است که به همراه اخلاص، ورع و تقوا داشته باشیم و از سایرین در این فضیلت اخلاقی پیشی بگیریم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.