۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85069248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:اخلاص و خدمت به مردم  سرلوحه فعالیت مسئولان باشد

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:اخلاص در عمل،تقوا و خدمت به مردم سرلوحه فعالیت مسئولان منطقه کاشان(شمال استان اصفهان) باشد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید سعید حسینی روز چهارشنبه در جمع مسئولان و امامان جمعه شهرستان های شمال استان اصفهان افزود: توصیه اول من به مسئولان اخلاص است و امیرالمومنین علی (ع) راه بدست آوردن اخلاص را این می داند که انسان همواره خدا را ناظر بر اعمال خود بداند و به این موضوع باور قلبی داشته باشد.

امام جمعه کاشان بیان کرد: امامان جمعه و فرمانداران مصداق آیه «وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقِینَ إِماماً» که ۲ گونه تفسیر و روایت درباره این آیه داریم، بعضی می گویند امام متقین، اختصاص به ائمه(ع) دارد و روایاتی هم داریم که تفسیر آیه را توسعه می دهند و شما را مصداق امام متقین می داند.

حجت الاسلام حسینی گفت: در انتهای دعای افتتاح، می گوئیم، ما مشتاق تشکیل دولت امام عصر(عج) هستیم که در آن دولت، مسلمانان و اسلام در تمام دنیا عزیز و منافقین و نفاق ذلیل می شوند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در ادامه دعای افتتاح درخواست می کنیم که در دولت مهدوی، ما را از کسانی قرار بده که امام و پیشوا باشیم و نه سرباز معمولی برای امام عصر(عج) و ما را از کسانی قرار بده که دیگران را به اسلام دعوت می کنند و داعی الی الله باشیم و این دستور ائمه اطهار(ع) می باشد و ما باید همت خود را بلند قرار دهیم.

حجت الاسلام حسینی گفت : راهکار دیگر این روایت است که به همراه اخلاص، ورع و تقوا داشته باشیم و از سایرین در این فضیلت اخلاقی پیشی بگیریم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha