نوشهر - ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت: بحث کمبود آب در کشور، استان و شهرستان ما جدی بوده و مسوولان نهادهای مربوط در این منطقه به دنبال راه حل برای رفع کمبود آب باشند تا با مشکلات مواجه نشویم.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: با ادامه روند فعلی اگر در مصرف آب صرفه جویی نکنیم نسبت به تامین برق نیز با مشکل مواجه می شویم لذا ضروری است همه در مصرف آب نهایت صرف جویی را داشته باشیم.

وی اظهارداشت : این مساله در بخش کوهستانی کجور این شهرستان جدی بوده که باید تدابیر ویژه ای از سوی مسوولان امر اتخاذ بشود.

وی تاکید کرد : برای رفع این چالش در شهرستان باید همه دست در دست هم بدهیم و مسوولان نهادهای مربوط با تدابیری که می اندیشند در فصل تابستان نیز از این مشکل بدون دغدغه عبور کنیم.

امام جمعه شهرستان نوشهر در بخش دیگری با اشاره به دیدار مسوولان با رهبر معظم انقلاب یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به مباحث مختلف اشاره داشتند که عمل به شعار سال ، مبارزه با فساد، توطئه های دشمنان در داخل و رعایت حجاب و عفاف از جمله محورهای بیانات ایشان بوده است.

آیت الله مشایخ تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند از همه امکانات برای تحقق شعار سال استفاده بشود و همان طور که دیپلماسی سیاسی داریم باید اقتصادی هم داشته باشیم تا واردات و صادرات کشور سامان یابد.

وی مبارزه با فساد توسط مسوولان قوای سه گانه و همه مردم را از دیگر محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار برشمرد و گفت : فساد بیماری مهلک است لذا همه باید با آن مبارزه کنند.

وی بیان کرد : بیانات معظم له در این دیدار نفع زیادی برای جامعه دارد که ایجاد مطالبه گری مردمی از مسوولان ، افزایش رشد سیاسی جامعه و ایجاد مقاومت در برابر دشمن از جمله آنها است.

خطیب جمعه نوشهر در بخش دیگری با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد : روز قدس روز اسلام و روز مبارزه با ظلم و استکبار است و شرکت همه در راهپیمایی این روز واجب است.

وی اضافه کرد : رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی در طول ۷۵ سال گذشته هیج وقت مثل امروز ضعیف نبوده است و انشاالله در آینده نزدیک شاهد فروپاشی این رژیم منهوس و پیروزی ملت فلسطین باشیم.

وی همچنین به برخی از مناسبت های روز از جمله روز ملی فن آوری هسته ای ، شهادت امام محمدباقر صدر ، روز نهج البلاغه و روز ارتش و نیروی زمینی نیز اشاره کرد.