اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تعداد زیادی از بازیکنان‌مان را در طول هفته به دلیل محرومیت، مصدومیت و سرماخوردگی در اختیار نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید الهویی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: اولین چالش بزرگ ما برای بازی امروز ۹ بازیکنی بود که نداشتیم علاوه بر این، امین پورعلی صبح اضافه شد و فقط توانستیم ۲۰ دقیقه او را به زمین بفرستیم.

وی افزود: یک مقدار بدشانس بودیم و می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادیم و با وجود همه این‌ موارد، مصدوم‌ها و محروم‌ها مسوولیت شکست و اتفاقاتی که افتاده با من است و مقصر هستم.

وی در مورد اعتراضات زیاد بازیکنان تیم گل گهر به داوری گفت: ما دنبال این فضا نیستیم و تیم گل‌ گهر کمترین میزان اعتراض را در این سه سال داشته است.

الهویی با خسته نباشید به داور افزود: باید عملکرد داور را در مدت ۹۰ دقیقه بررسی کنیم نه یک صحنه، داور می‌تواند با یک رفتار پرخاشگرانه آن تیم را به هم بریزد اما باید جامعه داوری را حمایت می‌کنیم.

وی گفت: ما امروز می‌توانستیم با وجود بازیکنان غایب یک بازی بسته ارائه کنیم اما بازی تهاجمی را انجام دادیم و موقعیت ایجاد کردیم ولی بدشانس بودیم یا گلر حریف از ما موقعیت گرفت.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان افزود: دنبال این نیستیم که به هر روشی سه امتیاز بگیریم و به طور کامل به مدل فوتبال‌مان پایبندیم لذا باید فوتبال زیبا ارائه دهیم که تماشاگران لذت ببرند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه ( ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.