۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
کد خبر: 85076250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین برد ذوب آهن در سال جدید/ ترمز گل‌گهر در فولاد شهر کشیده شد

تهران- ایرنا- ذوب آهن در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر گل‌گهر به پیروزی رسید.

به کزارش ایرنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ با برگزاری دیدار ذوب آهن و گل‌گهر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پیگیری شد.

قضاوت این دیدار را سعید رحیمی مقدم با کمک‌های ایوب غلتم‌زاده و محسن حکیم بر عهده داشت.

ذوب پس از شکست هفته گذشته مقابل استقلال در این بازی خانگی به دنبال بازگشت به جاده برد بود، در سوی مقابل هم گل‌گهر به دنبال چهارمین برد متوالی بود.

اولین برد ذوب آهن در سال جدید/ ترمز گل‌گهر در فولاد شهر کشیده شد

دیدار ذوب آهن و گل‌گهر در نیمه اول آرام و با کمترین موقعیت روی دروازه‌ها به پایان رسید و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما سرانجام این ذوب بود که در خانه توانست به گل برسد و امیرحسین جدی در دقیقه ۷۴ روی پاس سامان نریمان جهان دروازه محسن فروزان را باز کرد تا ذوب آهن یک بر صفر جلو بیفتد.

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر ذوب آهن برابر گل‌گهر به پایان برسد.

ذوب آهن با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با یک پله صعود، در رده نهم جدول قرار گرفت،گل‌گهر هم ۴۳امتیازی و در رده چهارم باقی ماند.

ترکیب اولیه گل‌گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، رضا شکاری، امیر جعفری، وسلی گومز، محمدرضا حسینی، محمد خدابنده‌لو، امین قاسمی نژاد و کی‌روش استنلی

سرمربی: سعید الهویی

ترکیب اولیه ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، سجاد آشوری، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمدحسین اسلامی و محمدعرفان معصومی

سرمربی: مهدی تارتار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha