تهران- ایرنا- تغییر در بخش نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته در مراحل پایانی است و چند گزینه برای این پست مهم مطرح هستند.

به گزارش ایرنا؛ سیدحسن طباطبایی در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته و پس از اینکه برای دومین دوره متوالی بر مسند ریاست این رشته تکیه زد، از سیدمحمد پولادگر معاون وزارتخانه و رئیس مجمع خواست تا نواب رئیس خود را در مجمع فوق‌العاده بعدی که در پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، معرفی کند.

اکنون اخبار تایید شده‌ای از فدراسیون به خبرنگار ایرنا رسیده مبنی بر اینکه نخستین تغییرات در دوره فعلی فدراسیون کاراته، در پست نایب رئیس بانوان است.

اشرف امینی که در دوره فعالیت خود با حواشی مختلفی چون استعفا و قهر به دلیل اعزام نشدن و عدم تاثیرگذاری کافی در این بخش گلایه‌مند بود نخستین فردی است که جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

او در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون، حرف‌هایی را مطرح کرد و از مشخص نبودن صندلی‌اش برای نشستن در سالن برگزاری به صورت علنی و جدی انتقاد کرد که باعث تعجب حاضران شد.

اکنون رئیس فدراسیون کاراته که عزم خود را برای ایجاد تغییرات در بخش‌هایی که عملکرد ضعیفی داشته‌اند، جزم کرده چند گزینه را برای نایب رئیسی بانوان در نظر دارد.

افسانه باقری از چهره‌های نام‌آشنای کاراته که در گذشته نیز سابقه نایب رئیسی بانوان این فدراسیون را دارد. دیگر گزینه، مهرافزا منوچهری نایب رئیس پیشین بانوان فدراسیون تنیس است که در فهرست قرار دارد.

غزاله امیرابراهیمی که اکنون نایب رئیس بانوان فدراسیون چوگان است و از کاراته‌کاها محسوب می‌شود نیز دیگز گزینه مدنظر است که او هم شانس بالایی برای رسیدن به این مسند دارد.

باید دید از بین این سه نفر، گزینه نهایی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان چه زمانی معرفی شود.