زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، ۶۰ آشپزخانه استان در طرح اطعام مهدوی فعال است و طبخ غذا برای توزیع بین نیازمندان در آنها انجام می‌شود.

روح اله صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمارهای موجود در قالب اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۰۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این طرح به سه شکل اجرا می‌شود، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم میان جامعه هدف و توزیع افطاری ساده از محورهای فعالیت این طرح بوده است که به همکاری خیران، نیکوکاران، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دستگاه های اجرایی انجام می شود.

صالحی افزود: در قالب طرح اطعام مهدوی ۱۴ هزار بسته معیشتی نیز بین اقشار نیازمند و خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به اجرای طرح مفتاح الجنه در قالب دیدار مسئولان و حامیان با خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد و گفت: سال گذشته حدود ۱۲ هزار دیدار با خانواده‌ها انجام شد و خیران، چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به خانواده های تحت حمایت کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری خیران در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال خاطرنشان کرد: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰
در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.