رشت- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری ویژه برنامه های مختلف برای کودکان و نوجوانان در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

سیدجلیل میرعظیمی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان گیلان با فضاسازی مناسب و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای استقبال کودکان و نوجوانان گیلان آماده شده اند.

وی افزود: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، تولید و انتشار محتوای مناسب با محوریت فلسطین اشغالی و قدس‌شریف، برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس و حضور در نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به پرپایی ایستگاه فعالیت‌های "همراه با کودکان و نوجوان فلسطینی" در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت عنوان کرد: مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری ۶ گانه کانون پرورش فکری و زبان‌آموزان کانون زبان شهرستان با همراهی کارکنان ستادی، با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان استقبال‌ می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان بیان کرد: چهره‌آرایی کودکان و نوجوانان با تصویر پرچم فلسطین، معرفی کتاب، برپایی کارگاه ادبی و نقاشی با محوریت فلسطین و کودکان فلسطینی و تعیین سطح رایگان مخاطبان کانون زبان از دیگر این برنامه‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: کارکنان، اعضا و زبان‌آموزان کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان همچنین با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت همیشگی خود را از ملت مظلوم فلسطین به‌ ویژه کودکان و نوجوانان ستمدیده فلسطینی اعلام‌ می کنند.

آزمون رایگان تعیین سطح زبان به مناسبت روز قدس در گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: به مناسبت روز جهانی قدس آزمون تعیین سطح زبان، از کودکان ‌و نوجوانان شرکت کننده در کلاس های زبان کانون به صورت رایگان انجام می شود.

وی افزود: کانون زبان با برگزاری آزمون تعیین ‌سطح رایگان در غرفه مشترک با کانون پرورش فکری گیلان در شهر رشت در بلوار امام خمینی (ره)، سه‌ راه منظریه، روبروی هتل پردیس، پذیرای علاقه مندان خواهدبود.

راهپیمایی روز جهانی قدس فردا جمعه همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.