قزوین-ایرنا- فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: مقاومت ملت مظلوم فلسطین طبق وعده های قران علیه صهیونیست ها و رژیم جعلی آنان شکست ناپذیر بوده و هر روز قدرت بیشتری به خود می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم محمد حسین شفیعی ها در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین گفت: شکست‌های پیاپی مهم ترین حامی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکای جنایتکار در منطقه از جمله در اعمال سیاست فشار حداکثری به ایران و همچنین در کنترل اقتصادی جهان و در مدیریت داخلی خود و پدیده شکاف عمیق در حاکمیت این کشور از مواردی است که به اضمحلال اسرائیل سرعت بخشیده است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی علیه صهیونیست ها و مستکبران باید پررنگ تر شود، ادامه داد: تنها با نیروی مقاومت که برگرفته از تحلیل قرآن کریم و احکام اسلام عزیز است می‌توان مسایل دنیای اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین در منطقه را حل کرد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: امروز روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما واقع نخواهد شد و دولت های عالم باید بدانند که مقاومت شکست ناپذیر است.

شفیعی ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سرزمین‌های اشغالی خفگان رسانه‌ای بیداد می‌کند و فاصله طبقات اجتماعی در رژیم صهیونیستی موج می‌زند چرا که مجموعه ای انسان های نژاد پرست و حیوان صفت در راس آن قرار دارند.

این مسوول نظامی در ادامه با اشاره به تهدیدهای توخالی رژیم صهیونیستی علیه ایران، افزود: شما می‌دانید اهل عمل و واکنش هستیم و شما را رها نمیکنیم، شما بهتر میدانید اگر کوچکترین عمل جاهلانه و شرارت آمیز از شما سر بزند چه بر سرتان خواهد آمد.

وی اظهار کرد: فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان اخیر فرمودند مقابله ما با اسرائیل و نابودی اسرائیل برای ما به اندازه یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس است.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دشمنان خود در صورت ارتکاب کوچک ترین خطا پاسخی عبرت آموز می دهد، خطاب به دشمنان گفت: مگر فراموش کرده اید که کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز جنگ نگذشته بود که تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات کمان ۹۹ با۱۴۰ فروند هواپیمای شکاری بمب افکن چه بلایی بر سر صدام آوردند، مگر فراموش کردید که صدام در ابتدای جنگ عنوان کرد یک هفته دیگر در تهران مصاحبه می کنم ولی برای ورود به خرمشهر پشت دروازه‌های آن ذلت کشید.