۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85313602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آینده تاریک و ذلت باری برای صهیونیست ها پیش رو است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه همه اخبار و گزارش ها حاکی از آینده بسیار تاریک و ذلت بار برای صهیونیست ها است، گفت: مسلمانان نیز در عین حال آینده ای روشن همراه با پیروزی را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه و به مناسبت روز دانشجو با حضور در مجتمع خوابگاه های دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ما به آینده غزه و مردم مظلوم و ستم‌کشیده آن بسیار امیدواریم و نسبت به شکست و نابودی صهیونیست‌ها هم شک نداریم، انشاءالله همه اینها به زودی اتفاق خواهد افتاد، چرا که وعده پروردگار حکیم است.

وی با بیان اینکه در دنیا تقابل‌ها، دو قطبی‌ها، جنگ‌ها و رو در رویی‌های مختلفی را شاهد هستیم، افزود: در این دو قطبی‌ها گاهی قوم‌ها با هم دعوا دارند اما خدای متعال همه دو قطبی‌ها را نهی کرده و اینکه می فرمایند در کل عالم یک دو قطبی، یعنی مستضعفان و مستکبران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز مستکبران رسانه‌ها، اینترنت و ماهوارها همه ابزار و امکانات خود را به کار می‌گیرند برای اینکه ملت‌ها را استثمار کرده و به آنها ظلم کنند، قتل‌عام راه بیندازند، ناامنی ایجاد کنند، ثروت‌اندوزی و قدرت‌طلبی کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه ما نتیجه می‌گیریم دو قطب هستیم، نخست قطبی که با خدا حرکت می‌کند یعنی مستضعفان عالم و حتی آن دسته ای که خدا را هم نشناسند و آنها را هم دوست داریم چون نسبت به آنان نیز مسوولیم، تاکید کرد: قطب دیگر، مستکبران هستند و مرکز آنها نیز صهیونیست ها می باشند و مستکبران آمریکایی نیز با آنها همراهند.

وی با اشاره به سفر روسای جمهور آمریکا و فرانسه طی روزهای گذشته به سرزمین های اشغالی و تایید قتل عام های صورت گرفته از سوی صهیونیست ها کودک کش، گفت: همه ما این صحنه ها را دیدیم ، اینها دقیقا در قطب مقابل ما ایستاده اند و دشمنی خود را هم آشکار می کنند.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: در کشورهای اسلامی هر جا اختلافی وجود دارد، ریشه آن به استکبار آمریکایی و نقش صهیونیسم بین‌الملل باز می‌گردد، هر کجا اختلافات قومی و جنگ و دعوا وجود دارد، ریشه آن فتنه‌گران صهیونیسم، مستکبران آمریکایی و حیله‌گران انگلیسی هستند.

به گفته امام جمعه قزوین، اکنون ما در جبهه مستضعفان قرار داریم و در مقابل ما نیز اهل فتنه، کفر، نفاق، دروغ، دورویی، نیرنگ و حیله گران هستند، ما دو قطب این‌ چنینی را شاهدیم.

وی ادامه داد: جبهه مقابل می‌خواهد بر عالم مسلط شود و سیطره داشته باشند، ما هم می‌خواهیم هویت انسانی و اسلامی خود را در همه بلاد عالم اعم از آفریقا، آسیا، اروپا و هر کجایی که مسلمانان و مستضعفان حضور دارند، حفظ کنیم.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: رزمندگان مقاومت در غزه، به کودکان یا زنان اسیر شده صهیونیست‌ها احترام می‌گذارند اما صهیونیست‌ها هزاران کودک اهل غزه را به شهادت رسانده‌اند، در بیمارستان ها اکسیژن و هوای کودکان نارس را قطع کردند تا آنها کشته شوند، اینها ۲ فرهنگ متفاوت هستند.

در پایان این برنامه، آیت‌الله عابدینی از خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان نیز بازدید و با آنها به گفت‌ و گو نشست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha