مشهد-ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نتیجه ۹۳ بر ۸۱ تیم آویژه صنعت پارسای مشهد را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر راه یافت.

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد در بازی سوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جمعه شب در سالن ورزشی سجاد میزبان تیم شهرداری گرگان بود.

کوارتر اول و دوم این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود تیم مهمان پایان یافت. تیم شهرداری کوارتر سوم را با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ به سود خود رقم زد، کوارتر چهارم نیز با نتیجه مساوی ۲۲ و در مجموع با پیروزی تیم مهمان به پایان رسید.

در مرحله یک چهارم، تیم‌هایی که جایگاه بالاتری در پایان مرحله مقدماتی داشتند در ۲ بازی اول به عنوان میزبان به میدان رفتند. هر تیمی در این مرحله به سه پیروزی از پنج مسابقه دست پیدا می‌کرد به جمع چهار تیم برتر راه می‌یافت و تیم شهرداری نیز با کسب سه پیروزی پی در پی به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم شهرداری در دیدار نخست روز ۱۷ فروردین با نتیجه ۹۱ بر ۸۱ و دیدار دوم روز ۱۹ فروردین با نتیجه ۷۵ بر ۷۰ تیم آویژه مشهد را شکست داد.

در مرحله مقدماتی تیم شهرداری گرگان در رتبه نخست و تیم آویژه در رتبه ششم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر قرار گرفتند.

در مرحله دوم مقدماتی چهار تیم نخست جدول با یکدیگر و چهار تیم دوم نیز با هم برای تعیین جایگاه نهایی خود در لیگ امسال رقابت کردند. چهار تیم پایانی نیز برای فرار از سقوط با هم مسابقه دادند.