تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در قلعه عقاب‌ها زانو زد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار مقابل آویژه صنعت پارسا در مرحله پلی آف لیگ برتر طی یک بازی دیدنی، پرهیجان و نزدیک توانست در خانه آویژه صنعت پارسا را ۷۵ بر ۷۰ با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه شنبه تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ترکیب اولیه بهنام یخچالی، رسول مظفری، سجاد پذیرفته، آنتاناس آدراس و پری پتی در دومین تقابل مرحله پلی آف لیگ‌برتر در خانه و در سالن امام خمینی مجموعه آزادی گرگان پذیرای آویژه صنعت پارسا بود که وقت اول این بازی پرهیجان و تماشایی ۲۳ بر ۱۷ به سود میهمان پایان یافت.

در کوارتر دوم تیم آویژه صنعت پارسا که با ترکیب اولیه کرین هنری، حامد حسین زاده، مرتضی طاهری، علیرضا مرتضوی و حسن علی اکبری در این دیدار حاضر شده بود با ارائه بازی بهتر توانست ۳۹ بر ۳۵ به برتری دست یابد.

آبی پوشان مشهدی در کوارتر سوم بازی را بهتر آغاز کردند و حتی فاصله خود با میزبان را به ۷ امتیاز رساندند اما تیم شهرداری گرگان رفته رفته به بازی بازگشت و در نهایت هم ۵۷ بر ۵۶ برتری را از آن خود کرد.

سفیدپوشان گرگانی در کوارتر چهارم با حمایت همه جانبه هواداران پرشور و ارائه یک بازی دیدنی چهره دیگری از تیم خود را نشان دادند و در نهایت توانستند ۷۵ بر ۷۰ برتری در این دیدار را برای خود رقم بزنند.

کرین هنری از تیم آویژه صنعت پارسا با ۳۲ امتیاز و تاثیرگذاری بر ۲۴ امتیاز توانست بهترین بازیکن تیم خود و این دیدار شود و پری پتی با کسب ۲۸ امتیاز و تاثیرگذاری بر ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن تیم شهرداری گرگان شد.

دیدار نخست دو تیم در این مرحله هم به سود شهرداری گرگان به پایان رسیده بود.

دیدار سوم دو تیم، جمعه ۲۵ فروردین به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

در این مرحله هر تیمی به سه پیروزی دست یابد به جمع چهار تیم برتر راه پیدا خواهد کرد.

علاوه بر شهرداری گرگان و آویژه صنعت مشهد، تیم‌های کاله مازندران، نبوغ اراک، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، پالایش نفت آبادان و مهرام تهران به مرحله پلی آف لیگ راه یافته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha