شهر ری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در کلینیک تخصصی چشم پزشکی نور در شهرری از بخش های مختلف آن بازدید و در جریان خدمات درحال ارائه به شهروندان توسط این مرکز قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ، حمید زمانی عصر شنبه با حضور در کلینیک تخصصی چشم پزشکی نور واقع در شهرری از بخش های مختلف آن بازدید و در جریان خدمات درحال ارائه به شهروندان توسط این مرکز قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این بازدید که با همراهی خانم دکتر تاجیک مدیر و چندتن از مسئولین فنی مرکز انجام گرفت، از بخش های مختلف کلینیک شامل بخش اورژانس، اپتومتری و خدمات عینک، لیزر درمانی، عیوب انکساری و قرنیه، اتاق های جراحی محدود، دفاتر خدماتی بیمه و اتوماسیون پذیرش مراجعین بازدید و در جریان نحوه عملکرد و خدمات قابل ارائه به بیماران قرار گرفت.

زمانی در این دیدار ضمن تقدیر از مدیریت، پزشکان و پرسنل شاغل در این مرکز به جهت ارائه خدمات مناسب و کسب رضایتمندی مراجعین، وجود این مرکز مجهز و تخصصی چشم پزشکی باسابقه در شهرری را فرصتی بسیار مغتنم برای اهالی شریف ری دانست.

معاون استاندار تهران گفت : این مرکز ضمن تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات مختلف چشم پزشکی در بالاترین سطح و کیفیت سبب بی نیازی اهالی ری برای عظیمت به تهران جهت استفاده از خدمات این مجموعه و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان و مراجعین می گردد.

شهرستان ری در جنوب تهران قرار دارد.