پردیس- ایرنا- با حضور عباس جوهری  معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران، محسن قضاتلو با حکم علیرضا فخاری استاندار تهران  به سرپرستی فرمانداری شهرستان پردیس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس جوهری معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران روز یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین تودیع ظفر پور ابراهیم و معارفه محسن قضاتلو به خبرنگاران گفت: ضمن تقدیر از زحمات ظفر پورابراهیم که در زمان تصدی مسئولیت منشا اثرات بسیار خوبی بودند و خدمت خالصانه خوبی به مردم داشتند از امروز با حکم استاندار تهران محسن قضاتلو که صاحب تجربه های بسیار خوبی هستند و مدیر موفق و جهادی و انقلابی ما هستند در مجموعه فرمانداری پردیس مستقر می شوند.

وی ادامه داد: سرپرست فرمانداری جدید با تلاش و همت مضاعف در همین مسیر به مردم خدمات رسانی داشته باشد.

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران ادامه، داد: تغییر در مجموعه دولت ها و استانداری ها، همانطور که در بدنه دولت اتفاق افتاده در بر اساس ارزیابی ها و مصلحت هایی که در مجموعه استان تصمیم گرفته شده و بنا بر این شده که تغییر در مجموعه استان داشته باشیم.

جوهری افزود: در چند فرمانداری استان تهران تغییراتی اتفاق می افتد که امروز در مجموعه پردیس این اقدام صورت گرفت و در یک جلسه مردمی مراسم معارفه و تکریم را به صورت عمومی وبرای حضور عامه مردم برگزار خواهیم کرد و از تلاش‌های خالصانه ظفر پورابراهیم تشکر و تقدیر صورت خواهد گرفت.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.